Școala de Vară GPeC 24-29 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru a crește vânzările online
Aflată la a 12-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România - aceasta desfășurându-se în perioada 24-29 august în Moieciu de Sus, jud. Brașov.
Evenimentul este dedicat magazinelor online și retailerilor tradiționali care doresc dezvoltarea canalului online, precum și agențiilor de Digital și oamenilor de Marketing cu focus pe e-commerce.
12 Cursuri și Dezbateri pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Marketing Online
Ținând cont de provocările aduse de contextul economic actual, cele 12 cursuri și dezbateri ale Școlii de Vară GPeC sunt orientate către subiectele de maxim interes și acțiunile pe care le pot întreprinde business-urile online pentru a crește vânzările:
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Situația actuală a pieței de e-commerce. UX & Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie în magazinele online – Andrei Radu, GPeC
Cum să automatizezi operațiunile în magazinul tău online pentru a optimiza costurile – Cătălin Vlădescu, VTEX
Vânzarea în eMAG Marketplace – Oana Antohe, eMAG
8 sfaturi practice pentru campanii de Facebook & Instagram Ads care aduc ROAS – Raluca Radu, MTH Digital
Tendințe în E-Commerce și cum să crești în contexul actual – Ciprian Cazacu, easySales
Integrarea SEO în strategia de Marketing a unui brand – Mihai Vînătoru, DWF
Campaniile Performance Max pentru E-Commerce – Dragoș Smeu, Mavericks
Cum se face o strategie de marketing în Social Media – Alexandru Negrea, Social Smarts
Growth Hacking în E-Commerce – Daniel Ene, Limitless Agency
Introducere în Google Analytics 4 – Eugen Potlog, UX Studio
Cum să faci un Research și o strategie competitivă de SEO pentru magazinul online – Steffen Heringhaus, Five Elements Digital
Logistică & Curierat: Probleme și Oportunități în contexul actual – Cornel Morcov (FAN Courier), Bogdan Colceriu (Frisbo), Cătălin Maftei (PoștaPanduri), Alexandr Jeleascov (Packeta România)
Pe lângă cele 12 cursuri, reprezentanții Google România vor susține o sesiune specială dedicată extinderii vânzărilor online în afara granițelor țării, iar întregul format al Școlii de Vară GPeC încurajează dialogul și schimbul de experiență între participanți.
“Școala de Vară GPeC este despre și pentru comunitate. Prin faptul că petrecem 5 zile împreună într-un cadru informal, la aer curat de munte, încurajăm dialogul și colaborarea între participanți – de multe ori, la Școala de Vară s-au născut parteneriate pe termen lung și sprijin reciproc în realizarea anumitor proiecte. Învățăm și ne punem la curent cu toate noutățile în cadrul cursurilor și dezbaterilor, dar facem și networking, schimb de experiență și team-building alături de unii dintre cei mai buni specialiști din Digital-ul românesc”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Școala de Vară GPeC: vacanța oamenilor din Digital în care se îmbină utilul cu plăcutul
Pe lângă sesiunile de cursuri din prima parte a zilei, după-amiezile și serile Școlii de Vară GPeC sunt dedicate activităților de socializare și relaxare:
Team-Building
Barbecue, foc de tabără și concert folk cu Marius Matache
Plimbări cu bicicleta, drumeții, povești împărtășite și zâmbete în mijlocul comunității oamenilor de online
“Școala de Vară GPeC este mixul perfect între conținutul practic din cadrul cursurilor și socializare și distracție alături de oamenii din online care împărtășesc aceeași pasiune: e-commerce & digital marketing”, conchide Andrei Radu.
Ultimele locuri disponibile!
Locurile la Școala de Vară GPeC sunt limitate la un număr maxim de 50, iar, potrivit organizatorilor, peste jumătate din ele au fost deja rezervate. Prețul pornește de la 899 EUR + TVA / persoană și include accesul la toate cursurile, precum și cazare și pensiune completă pentru întregul sejur de 5 nopți.
Detaliile complete și înscrierile se pot face pe website-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/
-----------------------
Despre GPeC
Cu o tradiție de 17 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Digital Marketing din România:
GPeC Proficiency - Programul de Mentorat dedicat Magazinelor Online care oferă un audit complet al prezenței online și consultanță de specialitate cu scopul dezvoltării business-ului;
GPeC SUMMIT (două ediții/an) - Conferință, Cursuri, Masterclass, Expo, Networking, Party, Speakeri internaționali legendari;
Școala GPeC - În fiecare an, două serii de Cursuri Intensive de E-Commerce și Marketing Online, dar și Team-Building + Networking în mijlocul Comunității Online;
GPeC Trainings - Cursuri in-depth online și offline pe cele mai importante subiecte de E-Commerce & Digital Marketing (pe tot parcursul anului);
Gala Premiilor eCommerce - Festivitatea de Premiere a celor mai importante companii din Comerțul Electronic Românesc și a magazinelor care au absolvit programul GPeC Proficiency cu cele mai bune rezultate;
Emisiunea ePlan by Știrile Pro TV & GPeC - singura emisiune dedicată Antreprenoriatului Online, E-Commerce & Digital Marketing, produsă de un trust național de televiziune și prezentată de Andrei Radu (CEO GPeC)
Sursa: StirilePROTV
Etichete: andrei radu, digital marketing, ecommerce, gpec, scoala de vara,
Dată publicare:
21-07-2022 15:36