ATERIZARE fortata la Clinceni! Un avion si-a pierdut o roata
UPDATE: Rugaciuni aprinse s-au inaltat spre cer la Clinceni, localitate deasupra careia un avion de agrement, cu doi oameni inauntru, si o roata pierduta s-a tot invartit timp de doua ore.
Cei din turnul de control l-au anuntat pe pilot sa se pregateasca pentru o aterizare fortata, cand au vazut obiectul ratacit la decolare. Omul a survolat zona ca sa ramana fara combustibil, iar dupa 6 incercari nereusite au venit si lacrimile de bucurie.
In cele din urma, avionul a ateriza fortat. O echipa operativa de la ISU Ilfov s-a aflat pe aerodrom pentru a interveni si a acorda asistenta pasagerilor.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pilotul avionului este un om de afaceri - managerul unei firme IT din Bucuresti. Numele sau este Gelu Frunza si are gradul de pilot-instructor. Barbatul este in varsta de aproximativ 40 de ani.
Cronologia accidentelor petrecute la Clinceni
In 4 mai 2001, un avion tip Zlin 726 al Aeroclubului Romaniei (AR) s-a prabusit, la scurt timp dupa decolarea de pe aerodromul "Aurel Vlaicu" din Clinceni, in accident pierzandu-si viata cele doua persoane care se aflau la bord.
Pe 8 mai 2002, un avion de tip Extra 300 L, care era pregatit pentru a iesi la zbor in ziua urmatoare, a fost cuprins de flacari in timpul efectuarii unor lucrari de intretinere si alimentare cu combustibil.
La 24 aprilie 2004, un avion folosit la tractarea planoarelor a avut probleme la decolare si s-a prabusit la scurt timp dupa ce s-a ridicat de la sol. La bord se aflau pilotul si un insotitor, dar nici unul nu a fost ranit in urma incidentului.
In 4 martie 2007, un mecanic a ajuns cu mana sfasiata la Spitalul de Urgenta Floresca din Bucuresti dupa ce a fost ranit grav de elicea unui aparat de zbor pe care il pregatea pentru un mitingul aviatic la Clinceni.
In 2 iulie 2007, la Aerodromul Clinceni, in timpul unui exercitiu de parasutism, sergentul major Eugen Dan Bulac din cadrul Brigazii Speciale de Interventie a Jandarmeriei Romane a cazut in gol pe pamant si a murit, dupa ce parasuta nu i s-a mai deschis.
In 5 iulie 2009, un instructor militar a pierit cand avionul pe care il pilota s-a prabusit la scurt timp dupa decolare. Aparatul a luat foc, iar barbatul, prizonier in chingile scaunului, a fost scos fara suflare, aproape carbonizat.