Scott Stratten, la ePlan: “Branding-ul este cel care se află în ochii consumatorului, nu compania!”
Noul episod ePlan, moderat de Andrei Radu, aduce în discuție problema Marketingului Online, cu accent pe noile modalități prin care business-urile se pot apropia mai mult de comunitatea de clienți.
Răspunsurile le aduce Scott Stratten, președintele UnMarketing și autor a șase cărți bestseller cu și despre afaceri.
Venit în premieră în România, celebrul om de afaceri argumentează că, în spatele oricărui brand, există o poveste, creată nu de către departamentul de marketing, ci de către clienți.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Scott Stratten: “Psihologii spun că atunci când vedem un logo ne gândim la două lucruri: cea mai recentă experiență pe care am avut-o cu brandul sau compania respectivă și cea mai extremă experiență, de care am auzit, cu privire la brandul sau compania respectivă”
Acesta vorbește și despre "unselling" și "unleadership", două concepte cărora tot el le-a dat viață. De altfel, el ne explică faptul că prefixul “un” face referire la componenta emoțională din acești termeni și, implicit, din afaceri. Este despre construirea și consolidarea relației brand-client în termen lung, și nu doar în momentele de interes pentru companie.
Scott Stratten: Când construiești încrederea într-o relație de business, “unselling” este despre a-ți vinde astăzi, mâine și pentru atât timp cât îți dorești tu, în calitate de client.”
Interviul cu Scott Stratten reprezintă o soluție concretă pentru companiile care sunt în căutare de informații folositoare și noi pentru reîmprospătarea departamentului de Marketing. Mai mult, este o discuție care reamintește importanța fidelizarii clienților într-un mod cât mai sincer și mai original.