Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”
Invitatul de marți al emisiunii ePlan este Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions și lucrează în cercetarea de piață de peste 15 ani.
Andrei Cânda are un doctorat în marketing, este acreditat de Asociația de World of Mot Marketing și este autor publicat, scriind despre rețelele de socializare, marketing, comunicare și blogging.
Andrei Radu: Pentru că noi facem împreună, cred, că de cel puțin cinci ani de zile un studiu de piață recurent, anual, în ceea ce privește evoluția pieței de e-commerce din România, și aș vrea aici înainte de a te întreba care sunt principalele cifre, să faci tu o precizare cât este de reprezentativ studiul ăsta la nivel național, că eu știu, da, te las pe tine.
Andrei Cânda: „Da, sigur. Studiul este reprezentativ pentru populația urbană din România. Noi, în fiecare an, avem aproximativ 1.000 de respondenți care participă la acest studiu, și putem spune că e un eșantion foarte bun. Datele au acuratețe mare, gradul de eroare este plus - minus 3%, în marja de eroare specifică. Noi realizăm anual studiul, dar culegem informații și pe parcursul anului. Avem mai multe cercetări pe care le abordăm, și partea de e-commerce. Și, cum ai zis și tu, le actualizăm în mod continuu”.
Printre concluziile studiului se numără și faptul că, din cauza inflației, bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu ea, și au fost nevoiți să-și restrângă cheltuielile pentru anumite categorii de produse.
Mai multe detalii, în VIDEO atașat.