Activitatea firmelor de shipping a intrat la apa!
Mai rau ca pe o mare agitata, asa o duc navigatorii romani care s-au trezit ca cererea de personal s-a redus spre jumatate.
Lovitura are efect de domino. Multi studenti incep sa se teama ca au invatat degeaba.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Peste 37.000 de ofiteri au incheiat anul trecut contracte cu firmele de shipping din intreaga lume. 30 % dintre acestia erau romani. In 2009 situatia a devenit de-a dreptul dramatica : la nivel mondial daca mai sunt 5000 de locuri de munca.
Ion Calenic, reprezentant firma de shipping: "Pentru prima data dupa doi ani plini de activitate avem brevete mari, senior officers carora nu avem ce sa le dam sau le gasim mult mai greu, anul trecut sunam la sute de candidati si nu gaseam. "
Si salariile s-au cam subtiat de la 3000 de euro la 2000 in cazul unui ofiter. Cei mai afectati sunt de departe marinarii care nu au brevet si cadetii care asteapta luni de zile sa prinda un voiaj.
Din ianuarie si pina acum,18 agentii de shipping au dat faliment.