Dacia Logan, un "ambasador" al Romaniei dincolo de granitele sale
La emisiunea Dupa 20 de ani Cristian Leonte l-a avut invitat pe Francois Fourmont directorul general al Automobile Dacia.
Intrebat cum defineste "Loganul" Romania de astazi, Francois Fourmont a raspuns ca Loganul a reusit sa creeze o noua imagine a Romaniei, dincolo de granitele sale, devenind ambasadorul tarii, mai ales in Europa.
Romania i-a lasat lui Francois Fourmont o imagine diferita fata de tarile din Europa de Vest, insa i-a amintit de Bretania natala, cu orase sarace si mai ales lipsa de centre comerciale.
Insa Romania a cunoscut doua mari perioade de schimbare in ultimii 10 ani. Prima etapa este perioada de pana in 2003 (1999 - 2003), in care nu s-a petrecut mare lucru, iar puterea de cumparare era in scadere, insa incepand cu 2003-2004, cea de-a doua etapa aduce o crestere si o putere de cumparare mult mai rapida, care s-a accelerat in 2005.