Aspirina și paracetamolul pot produce reacții alergice. Avertismentul medicilor

Ultimul update: Miercuri 23 Ianuarie 2019 10:02
Data publicarii: Miercuri 23 Ianuarie 2019 09:54
Categorie: CSID

Antiinflamatoare nesteroidiene - aspirină, paracetamol, ibuprofen - pot produce reacţii alergice.

Deşi nu înseamnă neapărat o alergie propriu-zisă, orice astfel de modificare trebuie raportată unui specialist. Iar acel medicament trebuie evitat ulterior.

DETALII ÎN VIDEO

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

O adolescentă a murit după ce a consumat produsele unui fast food. Ce au pățit proprietarii
O adolescentă a murit după ce a consumat produsele unui fast food. Ce au pățit proprietarii
tigara
Cât de periculos este fumatul pentru persoanele care suferă de alergii
Ce se întâmplă când aprindem o țigară afară, la soare. Avertismentul medicilor
Prezervativul salvează de fapt fertilitatea. Explicația medicilor specialiști
Ce se întâmplă cu organismul nostru dacă nu ne hidratăm corespunzător
Simptomele care indică 8 afecțiuni diferite. Situația în care trebuie să mergeți la chirurg
"Fă ceva, că mai ai 6 luni de viaţă!" Riscurile la care se expun cei care nu mai au control asupra greutăţii
dantura
Cum apare boala parodontală sau caria dentară. Medicii vorbesc despre tratamentele potrivite