Pentru a-și crește șansele să găsească angajați, tot mai multe companii publică în anunțurile cu joburi salariile pe care le oferă. Este și ceea ce își doresc angajații.

Potrivit uneia dintre cele mai mari platforme de recrutare, astfel de anunțuri primesc cu aproape 40% mai multe CV-uri.

20% dintre anunțurile publicate pe unul dintre marile site-uri de recrutare de la noi au afișate și salariile oferite. Ele pot pot fi însă doar repere, nicidecum sume bătute în cuie, spune specialistul în resurse umane Aida Chivu.

Aceasta a spus: „Să nu ne supărăm dacă mergem la un interviu pentru că ne place domeniul, pentru că ne place tot ce ne oferă anunțul respectiv și spunem - nu vreau cinci lei cât ați zis acolo, ci cred că aș vrea șapte - și ne supărăm că angajatorul nu vrea să ne dea șapte, pentru că ne spune - eu dau cinci.”

„Angajatorul va publica în cele mai multe situații un minim pe care îl oferă în momentul în care l-am cunoscut pe candidat și-l văd și mi-l doresc în echipa mea, atunci am și altă deschidere la negociere,” a mai spus Chivu.

Cum ne prezentăm la un interviu de angajare, pentru a ne maximiza șansele să obținem postul dorit și cum negociem salariul - fie că suntem candidați ori deja angajați de ceva timp, aflați din emisiunea Conectat la România, prezentată de Laura Culiță și difuzată vineri, de la ora 20.00, pe stirileprotv.ro.