Valentin Văcăruș, expert în comunicare: „Publicitatea nu mai este la fel de cool ca acum 25 de ani, dar e plină de provocări”

×
Codul embed a fost copiat

Valentin Văcăruș, expert în comunicare al agenției Godmother, una dintre cele mai mari agenții de publicitate din România, a fost invitatul emisiunii Biz Power, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.  

În emisiunea de marți, Valentin Văcăruș a vorbit despre publicitate, despre eșec, dar mai ales despre încrederea pe care trebuie s-o ai în tine. Valentin Văcăruș este unul dintre oamenii care a reușit să devină celebru prin creativitate și prin inovație.

Marta Ușurelu: Spune-mi, te rog, să începem cu începutul, că sunt mulți oameni care ne urmăresc, dar poate nu toți știu ce înseamnă o agenție de publicitate, de ce are nevoie un business, un brand, de o agenție de publicitate?

Valentin Văcăruș, expert în comunicare al agenției Godmother:Păi, misiunea unei agenții de publicitate este simplă: să ajute clienții, brand-urile sau companiile să-și profesionalizeze serviciile, să-și profesionalizeze zona de comunicare, să fie mai eficienți până la urmă în acest demers de a transmite mesajul lor sau de a-și promova produsul sau serviciul către publicul țintă”.

Citește și
Teodora Burz
Interviu cu Teodora Burz, femeia din spatele unui brand românesc ajuns la Hollywood: ”E foarte greu. Nu e pentru toată lumea”
Reacția lui Dmitri Medvedev, după atacul ucrainean cu rachete americane ATACMS

Marta Ușurelu: Și când ar avea nevoie un brand sau un antreprenor să apeleze la serviciile unei agenții de publicitate?

Valentin Văcăruș, expert în comunicare al agenției Godmother:Aici e o discuție mai amplă. Eu am o filozofie încă împărțită pe două paliere. În primul rând, cred că brandurile sau companiile au nevoie de o agenție în momentul în care au ajuns ei la gradul maxim de incompetență, că recomandarea mea este, în primă etapă, să încerce să facă tot ce pot ei și ce știu ei să-și promoveze afacerea sau produsul, și abia după aceea să ajungă să discute cu o agenție de publicitate. Foarte mult focus se pune pe partea de a promova un produs, crezând că-ți rezolvă toate problemele legate de vânzări și de procese. Eu cred, însă, că ai nevoie de serviciile unei agenții când ești aproape sigur, nu când este perfect, dar când crezi că produsul este gata să fie promovat. Și recomand foarte mult asta antreprenorilor, să încerce să pună foarte mult focus pe produs, pe serviciu, nu să aștepte 1.000 de ani să fie perfect, dar să aibe siguranța că produsul lor este gata să întâmpine piața”.

Marta Ușuelu: Știu că ai și un podcast în care vorbești dacă mai este publicitatea cool, și au fost niște ani în care publicitate în România era rege, toată lumea se uita la festivaluri să vedem reclame. Acum, sincer, nu se mai întâmplă acest lucru sau din ce în ce mai puțin, ca să nu fiu negativistă. De ce a intrat în lumea asta a publicității?

Valentin Văcăruș, expert în comunicare al agenției Godmother: Am intrat printr-o conjunctură. Eu am început în anul I de facultate să spiralez calendare, apoi am fost șofer, apoi am fost count executive manager. Am urmat toți pașii dintr-o agenție de publicitate fără să am un plan. Așa s-au întâmplat lucrurile, dar trebuie să recunosc că este un domeniu care îmi place, pe care îl simt, pe care îl cunosc de 25 de ani și care, din punctul meu de vedere, da, nu mai este la fel de cool ca acum 25 de ani, dar este la fel de dinamic și de plin de provocări”.

Articol recomandat de sport.ro
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
Citește și...
Alex Petricean, chef și owner la restaurantele de fine dining Noua și Noua BAR: ”La noi poți să vii și în șlapi”
Alex Petricean, chef și owner la restaurantele de fine dining Noua și Noua BAR: ”La noi poți să vii și în șlapi”

Alex Petricean, chef și owner la restaurantele Noua și Noua BAR, a fost invitatul emisiunii Biz Power, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Interviu cu Teodora Burz, femeia din spatele unui brand românesc ajuns la Hollywood: ”E foarte greu. Nu e pentru toată lumea”
Interviu cu Teodora Burz, femeia din spatele unui brand românesc ajuns la Hollywood: ”E foarte greu. Nu e pentru toată lumea”

Teodora Burz a fost invitata emisiunii Biz Power, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro. Teodora este antreprenor la Styland, un brand de haine care a reușit să treacă cu succes granițele țării.  

Marta Ușurelu prezintă Biz Power, un nou show digital Stirile ProTV. Dragoș Petrescu, invitat: ”Succesul-foarte multă muncă
Marta Ușurelu prezintă Biz Power, un nou show digital Stirile ProTV. Dragoș Petrescu, invitat: ”Succesul-foarte multă muncă

Dincolo de business-uri sunt oameni care ascund povești. Dincolo de decizii există raționament, dar și sentimente.

Recomandări
Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani s-a stricat la o zi după ce a fost inaugurat de Ciolacu 
Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani s-a stricat la o zi după ce a fost inaugurat de Ciolacu 

Trenul nou a fost anulat joi dimineaţa din cauza unor erori afişate de computerul de bord, călătorii fiind reprogramaţi pentru următorul tren, potrivit reprezentanţilor Autorităţii pentru Reformă Feroviară (ARF).  

Câți bani a strâns statul, până acum, de pe urma amnistiei fiscale. ANAF a șters datorii de 1,1 miliarde de lei
Câți bani a strâns statul, până acum, de pe urma amnistiei fiscale. ANAF a șters datorii de 1,1 miliarde de lei

Statisticile ANAF arată faptul că măsura a fost aplicată în cazul a 19.095 de firme și persoane fizice. În acest fel 4,36 miliarde de lei au ajuns la bugetul de stat, asta în timp ce autoritățile au șters datorii de 1,1 miliarde.

Unii dintre rușii cu domicilii false la Botoșani ar fi fost agenți sub acoperire în Occident. Care erau „tarifele”, la bucată
Unii dintre rușii cu domicilii false la Botoșani ar fi fost agenți sub acoperire în Occident. Care erau „tarifele”, la bucată

O grupare de funcționari ai serviciilor de stare civilă, care ar fi eliberat ilegal, ani la rând, cărți de identitate românești, a ajuns în atenția anchetatorilor.