Un nume enorm se intoarce in F1 dupa aproape 70 de ani. Alonso, pe bara in 2015 ca sa alerge din 2016 la noua echipa?
Internetul e plin de informatii care anunta revenirea in cea mai spectaculoasa competitie pentru masini.
Volkswagen Group pregateste terenul pentru revenirea in F1 a unuia din cele mai puternice brand-uri din trust. Audi vrea sa reintre in joc dupa aproape 70 de ani de absenta. Site-ul autoexpress.co.uk spune ca presiunile sunt interne si ca Audi trebuie sa lase DTM-ul si Le Mans pentru Porsche alt brand sport dedicat competitiilor importante. Cum Porsche are o traditie extrordinara in Le Mans (16 titluri), este concurentul perfect pentru restul lumii si pentru faima nemtilor.
Audi a castigat tot ceea ce s-a putut in ultimii ani la cursa de 24 de ore. Din 2000 pana azi a iesit numarul 1 de 13 ori. In F1, Audi nu va lua o echipa de la zero, ci va cumpara probabil una. Sursele cred ca nemtii vor prelua Red Bull Racing sau Toro Rosso. Asta si pentru ca Red Bull va contribui si ea cu bani la revenirea Audi.
Totodata, bugetele Audi pentru DTM (Deutsche Tourenwagen Maters) vor fi realocate proiectului F1. Alt motiv pentru care Audi e suspectata de intrarea in F1 din 2016 este angajarea lui Stefano Domenicali, om important in staful Ferrari Formula One. Speculatiile mai spun ca Fernando Alonso si-ar fi luat liber tot anul 2015 de la Ferrari ca sa revina din 2016 cu Audi dupa un an plin de antrenamente. Pana acum, zvonurile erau ca Alonso va semna cu McLaren-Honda.
Spaniolul are o relatie foarte buna cu Stefano Domenicali si a fost pilot la Ferrari in vremea lui. Asta mai inseamna un lucru si anume ca Mercedes nu poate sta pe tusa daca Audi intra in competitie. In anii dinaintea razboiului, Mercedes si Auto Union (Audi) erau cele mai puternice brand-uri in concurs.
Autor: Alexandru Banu