"Imi iubesc Trabantul mai mult decat nevasta". Zeci de soferi au explicat de ce nu ar renunta sub nicio forma la acest model
''Imi iubesc trabantul mai mult decat nevasta''. Abia atunci cand un barbat isi asuma riscul unei asemenea declaratii, poti sa intelegi pasiunea unora pentru aceste masini fabricate in fosta Republica Democrata Germana.
Duminica, de pilda, s-au strans in Bucuresti cateva zeci de impatimiti. Erau atat de mandri incat la soare te puteai uita dar la Trabi al lor, ba.
Slavi, un bulgar simpatic, se mandreste cu inventia sa careia ii spune Trabico. Adica a luat motorul de pe un Tico si l-a montat pe batranul sau Trabant. Bine, batran cu numele, pentru ca in realitate a investit in el suficient cat sa prinda la drum intins aproape 200 de km pe ora.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Slavi: "Se intampla pe net sa scrie ca a trebuit sa merg cu 190 ca sa fiu in spatele unui trabant."
La fel ca Slavi, zeci de trabantisti din Bulgaria vecina au venit in vizita la amicii lor de aici, care au aceeasi pasiune. Pusi pe glume, ai nostri au recunoscut si neajunsurile acestei masini. Domnul Mihai si-a ales inclusiv vestimentatia in ton cu automobilul.
Reporter: "Stiti gluma cu trabantul, ca e cea mai lunga masina, ca are sapte metri?"
Mihai Lazar: "Da."
Reporter: "Si se confirma?"
Mihai Lazar: "Da, pana unde se termina fumul."
In cazul unora, dragostea pentru Trabi este de-a dreptul mistuitoare.
Pasionat: "Imi iubesc trabantul mai mult decat sotia."
Reporter: "Pai acum ca va vede la TV o sa ramaneti cu trabantul."
Pasionat: "Nu, nu, ca stie. E a mea, este sufletul meu."
Masinutele au fost admirate de trecatori, insa nu i-au convins pe toti ca sunt si fiabile.
Admirator: "Doar imi place sa le vad, nu sa le conduc. Am inteles ca e combinatie de benzina cu ulei, schimbatorul il are aici, deci nu."
Reporter: "E mult prea veche pentru dumneavoastra?"
Admirator: "Da."
Proprietarii masinutelor fabricate intre 1957 si 1991 in Germania, Trabi cum le spun iubitorii, investesc multi bani in reconditionare si, de ce nu, in transformarea lor in masini decapotabile. In forma originala sau mai tunate, in Romania exista aproximativ 2.500 de astfel de masini.