Clujul, brand pe Facebook. Un tanar promoveaza virtual orasul in lume
Andrei Mutu a venit in Cluj la facultate, in urma cu trei ani. S-a indragostit de oras si a decis sa-l promoveze. Asa s-a nascut „I love Cluj”, o pagina de Facebook care spune povestea a 300.000 de suflete.
Andrei Mutu, tanarul care a reusit performanta de a aduna activitatea unui oras intr-o pagina de internet, este absolvent de Stiinte Economice si unul din miile de oameni adoptati de Cluj-Napoca. Proiectul lui, „I love Cluj”, a inceput acum doi ani, din pasiune. „Ma plimbam prin oras si m-am gandit sa pun toate lucrurile fumoase din oras pe pagina de Facebook”, povesteste tanarul. Asa s-a nascut „I love Cluj”, pagina celor ramasi in oras sau plecati peste hotare, pagina eternilor indragostiti de orasul de pe Somes.
Cetatuia, muza tanarului
Chiar daca nu e clujean, Andrei si-a dorit sa ofere posibilitatea tuturor vizitatorilor sa se bucure de mii de fotografii, filmulete ori evenimente din oras. Si acum, dupa ce a adunat peste 90 de mii de membri activi, Andrei isi face timp sa ajunga in locurile de unde se poate inspira ca maine sa vin acu ceva nou. „Cetatuia este locul meu favorit din Cluj, imi place foarte mult pentru ca imi ofera o perspectiva asupra orasului si pot sa vin aici oricand fie ca-i iarna, fie ca-i vara. E un loc care m-a inspirat in creearea paginii”, adauga Andrei.
O comunitate de suflet
In cei doi ani de activitate, Andrei a reusit sa stranga o comunitate unita, iar prietenii lui au numai cuvinte de lauda . „Chiar imi place ce a facut, mi se pare un lucru extraordinar. Putini tineri fac ce-a reusit el. Observ din ce in ce mai multi clujeni ca sunt mai atasati de Cluj prin pagina de pe Facebook, urmaresc pozele, urmaresc activitatea din Cluj”, crede Calin Biris. Din cei 90.000 de fani, 4.000 de vizitatori sunt din Statele Unite ale Americii si se bucura de pagina de Facebook a orasului nostru chiar in aceste momente. Lor li se alatura alti 3.000 din Italia si alti 4.000 din Spania sau Marea Britanie.