Mai bagă o fisă. „Golden Gate-ul României” de la Brăila este asfaltat pentru a patra oară, la doar un an de la inaugurare
Faimosul pod de la Brăila este asfaltat pentru a patra oară. După ce a testat mai multe soluții, constructorul italian crede că de data aceasta a găsit formula câștigătoare.
De un an și 3 luni, de când a fost deschis, podul a trecut prin numeroase reparații rușinoase, pentru cea mai mare construcție suspendată din România.
A patra asfaltare a început pe sensul dinspre Tulcea spre Brăila, iar cei de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se asigură că sunt respectați toți parametrii tehnologici.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt Ministerul Transporturilor: „Vor avea patru zile în care vor așterne primul strat de asfalt, după care trei zile vor avea o pauză, pentru ca primul strat de asfalt să-și atingă clasa, după care se va veni cu al doilea strat asfaltic."
Conform testelor de laborator, noul tip de asfalt ar trebui să reziste până la 70 de grade Celsius.
Ing. Ștefan Belibou, reprezentant al constructorului: „Testul cel mai elocvent va fi vara viitoare, dar și cu condiția ca traficul să fie, cumva, supravegheat, în sensul de a nu depăși tonajele legal admise drumurile publice.”
Întrebarea la care nu a putut să ne răspundă nimeni de pe șantier este de ce acest sens este asfaltat abia acum, din moment ce a fost decopertat încă din luna august și, mai presus de toate, asfaltul acesta trebuie să reziste testului căldurii.
Șofer: „Cred că, până o să dea drumul la taxare, n-o să mai fie pod.”
Șofer: „Ca la noi, ca la noi în România. Părerea mea este că a fost o greșeală de la asfaltare.”
Primele probleme au apărut în august 2023, la nici două luni de la inaugurare, când muncitorii și-au dat seama că nu fuseseră strânse toate șuruburile parapeților. Apoi soseaua a inceput sa se inmoaie ca o plastilina. Recepția nu a fost făcută, pentru ca nu erau gata drumurile de legătură. Conform CNAIR, acest lucru s-ar putea întâmpla până la sfârșitul anului. Potrivit contractului, podul are 10 ani garanție.