De ce intarzie avioanele Tarom tot mai mult. Raportul corpului de control a scos la iveala lucruri ingrijoratoare

×
Codul embed a fost copiat

Un raport al corpului de control al Ministerului Transporturilor scoate la iveala mai multe neajunsuri la compania nationala de aviatie.

Potrivit documentului, angajatii Tarom isi iau concedii pentru a lucra la alte companii din strainatate, iar depozitele sunt pline de piese scumpe de care nu este neaparat nevoie. Mai mult, aeronavele noastre ar fi avut intarzieri mai mari in 2015 decat in 2014. Cei vizati promit sa-si rezolve problemele.

O parte dintre cei care au calatorit cu Tarom in ultimul an s-au plans de intarzieri.

"Mai bine de o ora. si apoi au gresit si bus-ul, ne-au incurcat cu unii care zburau in Ungaria."

"Nu a ajuns la timp si a trebuit sa stam noaptea in aeroportul din Israel."

Si totusi de ce au aparut aceste neplaceri la compania nationala. Corpul de Control al Ministerului Transporturilor a facut verificari in luna decembrie.

Potrivit raportului Corpului de Control al ministerului Transporturilor, din cauza gestionarii proaste a depozitului de piese, dar si din cauza lipsei de personal tehnic, anul trecut compania Tarom a intarziat mai mult decat in 2014. Astfel ca a trebuit sa plateasca despagubiri mai mari.

Mai exact, anchetatorii spun ca stocul minim de piese nu este asigurat in timp ce in depozite sunt alte stocuri ultracostisitoare. Mai mult, concediile medicale, obtinute dupa concediile de odihna este posibil sa fi fost folosite de angajatii Tarom pentru a lucra in strainatate, la firme similare.

Asadar si pentru ca departamentul tehnic at fi avut mai putini oameni avioanele au stat mai mult la mentenanta.

De aici si alte neplaceri.

Potrivit companiei Tarom, avioanele au intarziat in 2015 - 100 de ore pe luna, fata de 90 in 2014. Cert este ca dupa 3 ore, pasagerii au dreptul la despagubiri.

Solicitati sa comenteze rezultatele raportului, cei din Ministerul Transporturilor sustin ca managementul companiei nu a prezentat planul de masuri solicitat asa ca urmeaza un control extins.

La randul lor cei de la Tarom sustin ca intarzierile se inscriu in media companiilor din Europa si sunt provocate in general din cauze meteo. Promit insa sa rezolve si problema pieselor cu ajutorul unui program electronic de gestiune. Reprezentantii companiei sustin ca siguranta zborurilor este in continuare pe primul loc si nu va fi pusa in pericol.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
Citește și...
Cand vom avea autostrada peste Carpati, metrou pana la aeroport si zboruri TAROM pana in SUA. Dupa 20 de ani: Dan Costescu
Cand vom avea autostrada peste Carpati, metrou pana la aeroport si zboruri TAROM pana in SUA. Dupa 20 de ani: Dan Costescu

Dan Costescu, ministrul Transporturilor, a fost invitatul lui Cristian Leonte in emisiunea “Dupa 20 de ani”.

TAROM da bilete cadou, dar isi cere scuze ca nu poate asigura ... transportul. Imaginea s-a viralizat pe internet
TAROM da bilete cadou, dar isi cere scuze ca nu poate asigura ... transportul. Imaginea s-a viralizat pe internet

Problemele de imagine pentru TAROM continua. Dupa ce a fost ironizata de sefii RyanAir pentru intarzierea cu care a ajuns Ciolos la Bruxelles, o alta gafa s-a viralizat pe internet.

TAROM intarzie cu orele si risca tot mai mult in competitia cu companiile low-cost. Ryanair a anuntat prima cursa interna
TAROM intarzie cu orele si risca tot mai mult in competitia cu companiile low-cost. Ryanair a anuntat prima cursa interna

Compania Tarom zboara periculos de jos. O recunoaste chiar ministrul Transporturilor, care s-a plans in Parlament de intarzierile prea mari.

Recomandări
Români plecați la muncă în UK, transformați în sclavi. O familie de infractori le lua actele și făcea avere de pe urma lor
Români plecați la muncă în UK, transformați în sclavi. O familie de infractori le lua actele și făcea avere de pe urma lor

Traficanţi români de persoane, condamnaţi în Marea Britanie. Sub paravanul unei afaceri de „leasing de personal”, aduceau muncitori din România şi îi exploatau.

Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale
Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale

Alte trei bănci au câștigat procesele cu Autoritatea Națională a Consumatorilor, care le obligase să emită scandețare cu rate egale la credite pentru toși clienții. La acest moment sunt cinci instituții bancare care au avut căștig de cauză.