De ce intarzie avioanele Tarom tot mai mult. Raportul corpului de control a scos la iveala lucruri ingrijoratoare
Un raport al corpului de control al Ministerului Transporturilor scoate la iveala mai multe neajunsuri la compania nationala de aviatie.
Potrivit documentului, angajatii Tarom isi iau concedii pentru a lucra la alte companii din strainatate, iar depozitele sunt pline de piese scumpe de care nu este neaparat nevoie. Mai mult, aeronavele noastre ar fi avut intarzieri mai mari in 2015 decat in 2014. Cei vizati promit sa-si rezolve problemele.
O parte dintre cei care au calatorit cu Tarom in ultimul an s-au plans de intarzieri.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Mai bine de o ora. si apoi au gresit si bus-ul, ne-au incurcat cu unii care zburau in Ungaria."
"Nu a ajuns la timp si a trebuit sa stam noaptea in aeroportul din Israel."
Si totusi de ce au aparut aceste neplaceri la compania nationala. Corpul de Control al Ministerului Transporturilor a facut verificari in luna decembrie.
Potrivit raportului Corpului de Control al ministerului Transporturilor, din cauza gestionarii proaste a depozitului de piese, dar si din cauza lipsei de personal tehnic, anul trecut compania Tarom a intarziat mai mult decat in 2014. Astfel ca a trebuit sa plateasca despagubiri mai mari.
Mai exact, anchetatorii spun ca stocul minim de piese nu este asigurat in timp ce in depozite sunt alte stocuri ultracostisitoare. Mai mult, concediile medicale, obtinute dupa concediile de odihna este posibil sa fi fost folosite de angajatii Tarom pentru a lucra in strainatate, la firme similare.
Asadar si pentru ca departamentul tehnic at fi avut mai putini oameni avioanele au stat mai mult la mentenanta.
De aici si alte neplaceri.
Potrivit companiei Tarom, avioanele au intarziat in 2015 - 100 de ore pe luna, fata de 90 in 2014. Cert este ca dupa 3 ore, pasagerii au dreptul la despagubiri.
Solicitati sa comenteze rezultatele raportului, cei din Ministerul Transporturilor sustin ca managementul companiei nu a prezentat planul de masuri solicitat asa ca urmeaza un control extins.
La randul lor cei de la Tarom sustin ca intarzierile se inscriu in media companiilor din Europa si sunt provocate in general din cauze meteo. Promit insa sa rezolve si problema pieselor cu ajutorul unui program electronic de gestiune. Reprezentantii companiei sustin ca siguranta zborurilor este in continuare pe primul loc si nu va fi pusa in pericol.