Unul dintre giganții din telefonia mobilă își avertizează clienții din România
Firma de telefonie mobilă, Orange, și-a avertizat clienții din România în legătură cu posibile tentative de fraudă.
”Îți atragem atenția asupra fraudei de tip wangiri, prin care persoane necunoscute încearcă să obțină câștiguri ilegale prin apelarea unor numere aleatore. Îți recomandăm să nu suni înapoi numere necunoscute de la care ai apeluri pierdute, cu prefixe internaționale ale unor țări exotice”, este mesajul primit de abonați.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Compania și-a prevenit clienții și în legătură cu divulgarea unor date confidențiale.
”Orange nu solicită clienților săi prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalități informații referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reîncărcare”, a transmis compania.
Abonații sunt îndemnați să contacteze cât mai repede compania în cazul în care sunt ținta unor fraude.
În primul trimestru al acestui an, în intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 257,4 milioane de euro.
”Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cifra de afaceri a fost în scădere cu 2.9%, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunțată în luna martie, în contextul crizei generate de epidemia COVID-19”, potrivit unui comunicat al companiei.
”În funcție de numărul de cartele SIM active la sfârșitul anului 2019, Orange avea o cotă de piață de 39%, Vodafone 30%, ceilalți furnizori însumând 31%”, scrie forbes.ro.
La finalul lui 2019, existau 22,7 milioane de cartele SIM active de telefonie mobilă, dintre care 58% pe bază de abonament și 42% pe bază de cartele preplătite, a precizat aceeași sursă, pe baza datelor oferite de ANCOM.