Tarom introduce curse directe București - SUA. Cât ar putea costa un bilet

×
Codul embed a fost copiat

Tarom va introduce din nou curse spre Statele Unite. Din vara anului viitor românii vor putea zbura de la Bucureşti până la New York fără escală.

Compania naţională a făcut deja o cerere pentru orele de aterizare pe tărâm american. Dar ca să reuşească acest lucru, operatorul trebuie să introducă în flota să avioane care să poată zbura peste Atlantic. Nu este singura cursă lung curier, Tarom ar putea programa şi curse spre China.

Tarom spune că va depune săptămâna asta o cerere oficială pentru a putea opera zborurile spre Statele Unite. În vizorul operatorului naţional sunt 3 aeroporturi de pe coasta de Est.

Este vorba de aeroportul Newark, din Statul american New Jersey, aeroportul Laguardia din Queens, New York şi vestitul JFK din New York. Conducerea Tarom mizează pe JFK.

Madalina Mezei, director Tarom: "Este prima noastră opţiune pentru că ne asigură o conectivitate şi pe continentul american prin parteneriat cu Delta, companie cu Sky Team. Termenul pe care ni l-am impus vizează operarea în sezonul de vară 2020. Estimez începerea operării începând cu luna mai - iunie 2020."

Citește și
airbus TAROM
Răzvan Cuc anunță concedieri la Tarom: "Dacă sunt competenţi îşi vor găsi alte joburi"
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Există însă o serie de paşi pe care compania trebuie să-i facă. În primul rând, are nevoie de avioane.

Pentru a putea opera transatlantic, Tarom trebuie să introducă în flota să 2 aeronave care să poată zbura peste ocean, adică mai bine de 14 mii de km. Desigur, avioanele trebuie să fie mai mari decât acesta. Să aibă 300 de locuri în clasa business, dar şi economic.

Ar putea să aleagă din mai multe aeronave care corespund acestor criterii. De pildă, un Airbus 330 sau un Dreamliner 787, însă acest lucru nu a fost deocamdată stabilit.

Cert este că Tarom nu vrea să le cumpere, ci să le folosească în leasing operaţional 6 luni cu posibilitatea prelungirii contractului.

Pentru a atrage clienţi din toată regiunea, conducerea companiei intenţionează să zboare cu o frecvenţă de 4-5 ori pe săptămână. Preţul biletelor nu a fost stabilit, dar ar putea ajunge la 1.000 de euro dus-întors.

Slotul ideal, adică intervalul orar de zbor, ar fi decolarea la ora 10 din Bucureşti, iar după un zbor de aproape 10 ore să aterizeze la New York. Asta ar transforma şi aeroportul din Otopeni într-un hub regional, unde s-ar aduna pasageri din Europa de Est pentru a putea zbura în Statele Unite.

Tarom a renunţat în 2003 la zborurile spre New York şi a pierdut atunci sloturi orare foarte bune. Apoi a anunţat în repetate rânduri că şi-ar dori să le reia, dar nu a reuşit până acum.

De altfel, compania intenţionează să zboare anul viitor şi spre China. Însă va fi doar în parteneriat cu un operator aerian chinez. Adică nu va avea nevoie de avioane şi va asigura doar vinderea biletelor şi promovarea rutelor.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

 Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Articol recomandat de sport.ro
"Eu sunt victima!" Trimis în judecată de Anamaria Prodan, Rechecampf o acuză pe impresară că l-a abuzat | FOTO
"Eu sunt victima!" Trimis în judecată de Anamaria Prodan, Rechecampf o acuză pe impresară că l-a abuzat | FOTO
Citește și...
Un avion Tarom, care zbura pe ruta Bruxelles-București, a aterizat de urgență în Germania
Un avion Tarom, care zbura pe ruta Bruxelles-București, a aterizat de urgență în Germania

Un avion Tarom care efectua o cursă Bruxelles - București a aterizat de urgență la Frankfurt, miercuri seară.

Răzvan Cuc anunță concedieri la Tarom:
Răzvan Cuc anunță concedieri la Tarom: "Dacă sunt competenţi îşi vor găsi alte joburi"

Peste 300 de persoane angajate la departamentele comercial, achiziţii şi economic din cadrul Tarom vor fi restructurate în perioada următoare, a anunțat luni ministrul Transporturilor Răzvan Cuc.

BIAS 2019. Participanții au așteptat zeci de minute să intre în noua aeronavă TAROM
BIAS 2019. Participanții au așteptat zeci de minute să intre în noua aeronavă TAROM

Spectacol impresionant pe cerul Capitalei. Peste 100 de aparate de zbor au evoluat în faţa unei audienţe numeroase, la cel mai mare miting aerian organizat în România.

BIAS 2019. Spectatorii pot admira noul ATR-72, care va intra în flota TAROM
BIAS 2019. Spectatorii pot admira noul ATR-72, care va intra în flota TAROM

Bucureştiul se pregăteşte pentru cel mai mare show aviatic din an. ''Bias 2019'' va dura 12 ore neîntrerupte, timp în care publicul va putea urmări în aer atât avioane de acrobaţie, cât şi militare.

Recomandări
Economia Rusiei este „atât de afectată de războiul din Ucraina, încât nu-și poate permite nici să câștige și nici să piardă”
Economia Rusiei este „atât de afectată de războiul din Ucraina, încât nu-și poate permite nici să câștige și nici să piardă”

Economia Rusiei nu își poate permite să câștige sau să piardă războiul din Ucraina, spune un specialist în domeniu. Asta pentru că Rusia nu poate să suporte costurile de reconstrucție și securizare a Ucrainei.

Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă
Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă

Clasa politică din România, „care ne-a adus pe primul loc în clasamentele de corupție ale Europei”, a furat în ultimii 34 de ani sume “înspăimântătoare”, cu care am fi putut construi 400 de spitale de top, 600 de școli și 1700 km de autostradă.

Burduja îl provoacă pe Nicuşor Dan la o dezbatere: „Vreau să văd dacă are curajul să se lupte cu mine pe argumente”
Burduja îl provoacă pe Nicuşor Dan la o dezbatere: „Vreau să văd dacă are curajul să se lupte cu mine pe argumente”

Sebastian Burduja şi-a depus, sâmbătă, candidatura la Primăria Capitalei, şi a declarat cu acest prilej că îl provoacă pe actualul primar la o dezbatere şi a afirmat că vrea să vadă dacă “are curajul să se lupte cu mine pe argumente”.