Sorin Kosz este noul Editor in Chief Digital PRO TV
PRO TV anunță numirea lui Sorin Kosz în poziția de Editor in Chief Digital PRO TV.
Începând din această lună, el va coordona și va dezvolta zona editorială de Știri, Sport și Divertisment din cadrul departamentului Digital PRO TV, va adapta abordarea editorială conform noilor tendințe de consum de informații și va oferi suport pentru crearea de conținut editorial nativ în platformele VOD.
Cu o experiență vastă în mass-media, Sorin și-a început cariera în PRO TV, iar de-a lungul anilor a lucrat în companii media cunoscute precum Gândul, Realitatea și Digi 24. Despre numirea lui în poziția de Editor in Chief Digital PRO TV, acesta spune:
Alegeri 2024
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
19:35
Peste un milion de tineri vor vota pentru prima dată la alegerile prezidențiale. „Este arma noastră”
15:04
Traian Băsescu: ”Susțin Forța Dreptei în folosul doamnei Lasconi. Pe Geoană, dacă îl zdruncin puțin, își pierde busola!”
”Mă bucur să revin în familia PRO TV, de data aceasta într-un rol mult mai complex. Sper ca experiența mea de peste 25 ani în mass-media și determinarea cu care am venit să-mi permită atingerea obiectivelor stabilite de către companie în termenele asumate. Mai ales că, în linie cu trendurile actuale, componenta de Digital se va afla în centrul dezvoltărilor și al atenției grupului PRO TV”.
Despre PRO TV:
Grupul PRO TV, lider pe piața locală în media și divertisment, are în portofoliu șapte televiziuni (PRO TV, Acasă, PRO Arena, Acasă Gold, PRO CINEMA, PRO TV Internațional și PRO TV Chișinău) și o varietate de domenii web. Principala misiune a grupului este să inspire românii prin programe TV de calitate, care informează, educă, distrează și responsabilizează telespectatorii, respectând cele mai înalte standarde etice în jurnalism.
PRO TV este liderul televiziunilor din România, cu o strategie de programare care conține o varietate mare de producții locale, printre care se află știri, divertisment și ficțiune locale, dar și filme și seriale internaționale de top.