"Pun mana in foc ca vom fi mai buni". Promisiunea managerului Tarom, dupa demisia consiliului de administratie
Scandal dupa scandal, la Tarom. Dupa scrisoarea deschisa, publicata de cativa piloti pe Facebook, consiliul de administratie al companiei si-a dat demisia.
"Oricum eram provizoriu in functie", spune fostul presedinte al consiliului, care sustine ca Tarom este o companie low cost, cu preturi prea mari. "Pun mana in foc ca vom fi mai buni", a promis managerul general al companiei, belgianul Cristian Heinzmann.
Pilotii care au publicat scrisoarea deschisa pe Facebook, in care vorbeau despre problemele grave din companie, au fost chemati de managerul general. Au participat la o sedinta mediata de secretarul de stat din ministerul Transporturilor, Iulian Matache.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Din pacate, situatia de la Tarom nu este deloc una amuzanta, spune fostul presedinte al Consiliului de Administratie. Acesta si-a dat demisia impreuna cu toti membrii consiliului. Explicatia oficiala, aveau un mandat provizoriu de reducere a pierderilor, iar urmatorul consiliu trebuie sa duca Tarom pe profit.
Gabriel Dumitrascu, fostul presedinte al CA Tarom: "TAROM este o companie low cost, dar scumpa. Are nevoie de restructurare."
Trebuie sa-si schimbe flota si sa devina mai competitiva pe piata, unde companiile low cost castiga tot mai multi clienti. Directorul general al companiei, belgianul Christian Heinzmann promite sa redreseze compania.
Christian Heinzmann, CEO Tarom: "Pun mana in foc ca vom avea o companie Tarom mai buna..."
Recunoaste ca sunt probleme in companie, dar sustine ca sunt si multe lucruri bune. De pilda, siguranta zborurilor. De altfel, siguranta se numara printre putinele lucruri cu care au fost de acord pilotii contestatari.
Emil Dobrovolschi, pilot: "Nici un avion nu se ridica de la sol, daca pilotul nu este sigur ca este okey. Noi faceam referire in scrisoare la defectiunile tehnice care se repara mai greu. Siguranta zborurilor nu este in pericol."
Pilotii au acceptat sa faca parte dintr-un grup de lucru, care sa sesizeze imediat orice problema conducerii. Potrivit fostului presedinte al consiliului de administratie, pierderile companiei au fost in 2014 de 26 de milioane de euro. Daca pretul carburantului va fi la fel de mic si anul acesta, pierderile vor scadea la 2 milioane in 2015.