Producătorii auto și-au reluat activitatea. Compania care a impus 250 de reguli noi pentru siguranța angajaților
Măşti de protecţie, măsurarea temperaturii corporale, aparate de dezinfectat - sunt doar câteva dintre măsurile obligatorii pentru cei care se întorc la muncă.
După aproape două luni de pauză, şi producătorii auto din Europa şi-au reluat activitatea. Dar vorbim despre o repornire lentă şi umbrită de incertitudini.
În fabricile Ferrari, Fiat, Volskwagen, Aston Martin sau Bentley, producția nu este nici pe departe la cote normale. De pildă, cei de la Bentley au nu mai puțin de 250 de reguli noi pentru siguranța angajaților.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Adrian Hallmark, CEO Bentley: "Să reducem capacitatea la jumătate ne permite să încetinim procesul, să distanțăm oamenii care în mod normal ar lucra umăr la umăr, dar și să sporim măsurile de protecție, culoare de trecere, despărțitoare, marcaje pe podea, ecrane transparente, măști, soluții dezinfectante în toate locurile posibile".
Însă aceste condiții nu pot fi menținute pe termen lung.
Adrian Hallmark, Bentley CEO: "20% din totalul forței noastre de muncă sunt angajații temporari. Cam un sfert dintre aceștia au fost puși pe liber".
Adevărul este că producătorilor auto nu le mergea grozav nici înainte de pandemie. Jaguar, Landrover, Daimler și Ford anunțaseră deja concedieri.
În tot acest timp, vânzările de mașini au înregistrat scăderi fără precedent. În Marea Britanie s-au prăbușit cu 97,3 la sută. Iar scenariul este valabil în mai toată Europa. Prin urmare, chiar și în condițiile unei reveniri a producției la capacitate maximă, viitorul rămâne incert.
Anna Stewart, jurnalistă: ”Se va reveni vreodată la normal?
Fabian Brandt, reprezentant firma Oliver Wyman: E greu de zis, dar analizele noastre sugerează că după o recesiune profundă, durează cam 3 ani pentru a reveni la nivelul de dinainte de criză, iar în acest moment nu avem motive să credem că vom reuși mai rapid de atât".
Marii constructori de mașini din Germania avertizează asupra creșterii costurilor și a prăbusirii veniturilor în timp ce își redeschid fabricile. Potrivit lor, piața auto se îndreaptă spre o recesiune profundă. La sfârsitul săptămânii trecute, Germania anunța că a înregistrat cea mai accentuată contracție de la criză financiară din 2009 încoace.
Sursa: Pro TV
Etichete: masti, producatori auto, reguli de siguranta,
Dată publicare:
18-05-2020 08:39