Probleme pe calea ferată Bucureşti-Constanţa, din cauza furturilor de relee
Trenurile au întârzieri, de data aceasta însă nu din vina CFR.
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA informează că circulaţia feroviară pe relaţia Fundulea - Sărulești (Magistrala București-Constanța) se desfăşoară de la ora 8, în condiţii speciale de tip cale liberă, sub atenta supraveghere a personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Măsura a fost impusă după ce persoane necunoscute au furat 46 de relee, devastand dulapurile instalațiilor de dirijare. Până la înlocuirea componentelor sustrase și remedierea deranjamentelor tehnice produse la instalațiile de dirijare a traficului, trenurile înscrise în circulație vor acumula întârzieri în grafic de 10-20 de minute pe porţiunea afectată, întârzieri care modifică implicit și ora de sosire la destinație.
Echipele de intervenţii se află acum pe teren pentru înlocuirea componentelor feroviare sustrase şi remedierea defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma savârşirii acestor acţiuni infracţionale.
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de aceste acţiuni infracționale care afectează grav traficul feroviar şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse au ca principal scop derularea circulaţiei în condiţii de siguranţă în timpul lucrărilor de înlocuire a componentelor furate şi reluarea traficului în condiții normale în cel mai scurt timp.
Achiziţionarea materialelor feroase şi neferoase, utilizate în activitatea feroviară, este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 lei la 40.000 lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză şi a manoperei aferente.