Cablurile de sustinere au inceput sa cedeze. Podul de la Agigea devine un real pericol pentru soferi
Podul de la Agigea, cu un an mai batran decat canalul Dunare-Marea Neagra, pe care il traverseaza, are probleme serioase.
Cablurile de sustinere au inceput sa cedeze, iar expertii au stabilit ca trebuie inlocuite urgent.
Lucrarile vor fi terminate pana in august anul viitor, promite Compania Nationala de Drumuri, care a restrictionat circulatia pe pod.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Podul de la Agigea a fost inaugurat chiar de Nicoale Ceausescu, in 1983.
Considerat una din maretele realizari ale "Epocii de Aur", nu a fost reparat sau consolidat de cand a fost dat in folosinta.
Cele mai mari probleme sunt la tuburile care protejeaza cablurile de sustinere si care ar trebui sa fie etanse.
In timpul lucrarilor, masinile de mare tonaj nu vor mai putea merge pe pod, iar celelalte autoturisme nu pot depasi 30 de km/h.
Nebunia a inceput in vara, cand s-au montat si limitatoare de viteza, care au provocat blocaje uriase, asa ca au fost eliminate.
Lucrarile de reparatii se ridica la trei milioane de euro si vor fi finalizate n august 2013, promite CNADR. Intre timp, soferii si localnicii se tem pentru siguranta lor.
In 2008, podul a fost verificat, pentru a fi inclus in programul de reabilitare finantat de BERD.
Expertii au mentionat atunci ca doar grinzile care sustin partea pe care se circula a podului ar trebui reparate.
Insa intre timp si alte structuri au cedat. In perioada lucrarilor de reabilitare, TIR-urile si alte masini de mare tonaj vor putea circula pe rute ocolitoare pana la Mangalia.
Soferii care vin de la Bucuresti pe Autostrada Soarelui vor iesi la nodul rutier de la Medgidia.
De acolo, vor merge pe ruta Topraisar - Techirghiol - Agigea apoi, catre toate statiunile de sud ale litoralului.
Cei care vin dinspre Tulcea sau Harsova si au ca destinatie Mangalia pot intra pe la Ovidiu pe A4, varianta ocolitoare a Constantei si vor putea merge pana la Medgidia pe Autostrada Soarelui, apoi vor urma acelasi traseu.