Cablurile de sustinere au inceput sa cedeze. Podul de la Agigea devine un real pericol pentru soferi

×
Codul embed a fost copiat

Podul de la Agigea, cu un an mai batran decat canalul Dunare-Marea Neagra, pe care il traverseaza, are probleme serioase.

Cablurile de sustinere au inceput sa cedeze, iar expertii au stabilit ca trebuie inlocuite urgent.

Lucrarile vor fi terminate pana in august anul viitor, promite Compania Nationala de Drumuri, care a restrictionat circulatia pe pod.

Podul de la Agigea a fost inaugurat chiar de Nicoale Ceausescu, in 1983.

Considerat una din maretele realizari ale "Epocii de Aur", nu a fost reparat sau consolidat de cand a fost dat in folosinta.

Citește și
blocaj trafic
Trafic de cosmar. Coloane de 30 de kilometri pe DN1, pe sensul de intoarcere la Bucuresti
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Cele mai mari probleme sunt la tuburile care protejeaza cablurile de sustinere si care ar trebui sa fie etanse.

In timpul lucrarilor, masinile de mare tonaj nu vor mai putea merge pe pod, iar celelalte autoturisme nu pot depasi 30 de km/h.

Nebunia a inceput in vara, cand s-au montat si limitatoare de viteza, care au provocat blocaje uriase, asa ca au fost eliminate.

Lucrarile de reparatii se ridica la trei milioane de euro si vor fi finalizate n august 2013, promite CNADR. Intre timp, soferii si localnicii se tem pentru siguranta lor.

In 2008, podul a fost verificat, pentru a fi inclus in programul de reabilitare finantat de BERD.

Expertii au mentionat atunci ca doar grinzile care sustin partea pe care se circula a podului ar trebui reparate.

Insa intre timp si alte structuri au cedat. In perioada lucrarilor de reabilitare, TIR-urile si alte masini de mare tonaj vor putea circula pe rute ocolitoare pana la Mangalia.

Soferii care vin de la Bucuresti pe Autostrada Soarelui vor iesi la nodul rutier de la Medgidia.

De acolo, vor merge pe ruta Topraisar - Techirghiol - Agigea apoi, catre toate statiunile de sud ale litoralului.

Cei care vin dinspre Tulcea sau Harsova si au ca destinatie Mangalia pot intra pe la Ovidiu pe A4, varianta ocolitoare a Constantei si vor putea merge pana la Medgidia pe Autostrada Soarelui, apoi vor urma acelasi traseu.
 

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Autostrada Melcilor: drumul de viteza pe care soferii romani au RESTRICTII. Explicatia autoritatilor
Autostrada Melcilor: drumul de viteza pe care soferii romani au RESTRICTII. Explicatia autoritatilor

Culmea restrictiilor de viteza. Se termina vara, insa drumul spre munte ramane tot ingreunat. Desi a trecut mai bine de o luna de la inaugurarea autostrazii Bucuresti - Ploiesti, soferii sunt obligati sa nu depaseasca 100 de kilometri la ora.

Trafic de cosmar. Coloane de 30 de kilometri pe DN1, pe sensul de intoarcere la Bucuresti
Trafic de cosmar. Coloane de 30 de kilometri pe DN1, pe sensul de intoarcere la Bucuresti

Daca dinspre mare vin valuri de turisti spre Bucuresti, situatia se echilibreaza pe DN1, unde masinile curg dinspre Valea Prahovei. In ultimele ore s-a circulat acolo ca intr-un cosmar.

Aglomeratie pe DN 7. Mii de romani care lucreaza in strainatate vin in vacanta
Aglomeratie pe DN 7. Mii de romani care lucreaza in strainatate vin in vacanta

 Traficul s-a intensificat in ultimele ore pe DN 7, in judetul Arad. Mii de masini intra in tara prin vama Nadlac, aducand acasa romani care lucreaza in strainatate si vor sa-si petreaca concediile alaturi de familii.

Recomandări
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”
Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”

Supraconsumul și poluarea cu microplastice au ajuns la niveluri atât de mari încât “fiecare dintre noi consumăm echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”.