Motivul întârzierilor pe singurul tronson feroviar rapid din România: CFR Călători a pus locomotive limitate la 100 km/h

tren șină
Shutterstock

Pe Magistrala 800 București-Constanța pe care se poate circula cu 160 km/oră, CFR Călători a băgat locomotive limitate la 100 km/oră.

Aceasta ar fi explicația pentru care pe singurul tronson din România pe care trenurile ar trebui să meargă cu viteză mare acest lucru nu se întâmplă, conform ClubFeroviar.ro.

Sursa citată a prezentat cazul trenului IRN 1930 Mangalia-Oradea, care a avut o întârziere de 25 de minute de la Constanța la București Băneasa, fără să fi existat vreun incident și care nu a staționat în gări.

Explicațiile CFR Călători

”Minutele de întârziere pe segmentul Constanţa – Bucureşti Băneasa a trenului IR 1930 Mangalia – București Băneasa – Oradea care a circulat în data de 7/8 iulie 2022 au fost generate astfel: 2 minute ca urmare a afluenței de călători în stația Medgidia, 8 minute ca urmare a restricțiilor de viteză pe infrastructură și restul de 15 minute ca urmare a limitării temporare a vitezei locomotivei trenului”, a fost răspunsul oferit de CFR Călători pentru această întârziere.

Sursa citată notează că explicația a fost oferită, dar nu completă, pentru că reprezentanții CFR Călători nu au oferit detalii despre motivul limitării vitezei locomotivei.

Citește și
tren CFR Călători
Mersul trenurilor, grav afectat de caniculă. Mai multe incidente, semnalate la nivel național
„Este de neconceput să mori așa!” Gestul unui român care a oprit pe autostradă ca să ajute o familie cu un copil mic, în Italia

Jurnaliștii mai susțin că limitarea vitezei trenului nu a fost temporară, ci a fost limitată din Constanța, de unde s-a pus locomotiva EA 892 a Depoului Ploiești, care nu poate circula cu mai mult de 100 km/oră.

Articol recomandat de sport.ro
Pe ce loc a ajuns România în clasamentul FIFA
Pe ce loc a ajuns România în clasamentul FIFA
Citește și...
Biletele de tren se scumpesc de la 1 iulie. Cât costă acum o cursa București – Constanța
Biletele de tren se scumpesc de la 1 iulie. Cât costă acum o cursa București – Constanța

Biletele de tren se scumpesc de la 1 iulie. Prin urmare, o călătorie pe ruta Bucureşti - Constanţa, la clasa a 2-a, va costa 67 de lei cu IR, de la 55,7 lei, iar până la Braşov va costa 54 de lei, de la 44,7 lei, de exemplu, scrie News.ro. 

Mersul trenurilor, grav afectat de caniculă. Mai multe incidente, semnalate la nivel național
Mersul trenurilor, grav afectat de caniculă. Mai multe incidente, semnalate la nivel național

Aerul saharian, care a adus în România codurile roșu, portocaliu și galben de caniculă, a încins șinele de tren și a provocat haos pe calea ferată, în multe locuri.

Călătorii cursei Tulcea – București au stat două ore în câmp după ce trenul în care se aflau s-a blocat
Călătorii cursei Tulcea – București au stat două ore în câmp după ce trenul în care se aflau s-a blocat

Probleme au fost şi în judeţul Constanţa. Zeci de persoane care se deplasau cu trenul pe ruta Tulcea – București au avut parte de o surpriză neplăcută.  

Recomandări
Surse: Primul tur al alegerilor prezidenţiale, în data de 15 septembrie sau 29 septembrie. Decizia finală va fi luată marţi
Surse: Primul tur al alegerilor prezidenţiale, în data de 15 septembrie sau 29 septembrie. Decizia finală va fi luată marţi

Coaliţia de guvernare a decis, joi, două variante de lucru privind calendarul alegerilor prezidenţiale, şi anume ca primul tur să fie pe 15 septembrie sau pe 29 septembrie.

Mesajul transmis de Zelenski României pentru oferirea unui sistem de apărare aeriană Patriot
Mesajul transmis de Zelenski României pentru oferirea unui sistem de apărare aeriană Patriot

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a declarat joi că decizia României de a oferi ţării sale un sistem de apărare aeriană Patriot va consolida scutul de apărare aeriană al Ucrainei, precum şi securitatea în întreaga Europă.

Cine ar fi cei doi judecători care l-au scăpat de pedeapsă pe Mario Iorgulescu. Cine s-ar fi opus
Cine ar fi cei doi judecători care l-au scăpat de pedeapsă pe Mario Iorgulescu. Cine s-ar fi opus

Judecătoarea Lia Savonea, fosta şefă a CSM, a făcut parte din completul care a dispus joi rejudecarea dosarului în care Mario Iorgulescu avea o condamnare definitivă de 13 ani şi 8 luni închisoare, informează Agerpres.