Ministrul Transporturilor promite 90 de km functionali de autostrada in acest an. Ce modificari vrea insa sa aduca drumurilor

×
Codul embed a fost copiat

 Romania va avea in acest an 90 de kilometri functionali de autostrada, daca ne luam dupa promisiunea facuta de ministrul Transporturilor si de directorul Companiei Autostrazi.

 Cei doi oficiali nu au de gand sa-si dea demisia daca nu-si indeplinesc tinta, dar sustin ca vor sta mai mult pe santiere ca sa-i grabeasca pe muncitori. Pe de alta parte, ministrul Transporturilor vrea sa renunte la pasajele speciale, care le-ar permite ursilor si caprioarelor sa traverseze autostrada Lugoj-Deva.

Razvan Cuc, ministrul Transporturilor: Pana la sfarsitul anului sa putem sa deschidem 90 de km de autostrada functionali.
Reporter: Ce se intampla daca nu va atingeti aceasta tinta, va dati demisia sau nu?
Ravan Cuc: Eu sunt convins ca acesti km de autostrada vor fi functionali. Voi fi prezent pe santier impreuna cu domnul Ionita.

Adica seful Companiei Nationale de Autostrazi, numit provizoriu dupa demisia fostului director.

Stefan Ionita, directorul CNAIR: "Daca pana la sfarsitul anului nu dau in exploatare 90 de kilometri, dar nici nu incape discutie asa ceva.
Reporter: Intrebarea este daca va dati demisia sau nu.
Stefan Ionita: Cu siguranta ca voi lua decizia buna.

Citește și
groapa in asfalt
Banii pentru drumurile noi se duc pe despagubiri pentru pagubele produse de gropile vechi. Cine achita daunele

Promisiunea a fost contestata de un angajat al CNAIR, chiar in timpul conferintei pe probleme de infrastructura.

"Date false. Nu o sa faceti, domnule ministru 90 de kilometri de autostrada pentru ca sunt blocati. Aproape pe 50 nu avem avize si autorizatii."

Pana acum am mai auzit promisiuni si de la alti ministri. Ioan Rus promitea ca lucrarile la Comarnic-Brasov vor incepe in mandatul sau. Fostul ministru Dan Sova avea un termen pentru Sibiu-Pitesti in 2015.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti nu este terminata nici astazi, desi in 2011 fostul ministru Anca Boagiu promitea ca se va termina in 2012.

Romania are astazi aproape 750 de kilometri, dar in 2008 Ludovic Orban promitea "constructia a 1300 de km de autostrada."

Actualul ministru a anuntat ca a identificat potentialii dusmani ai autostrazilor: ursii sau caprioarele. Va cere Bruxellesului sa-i permita sa renunte la construirea pasajelor pentru animale.

Intalnirea cu responsabilii europeni va avea loc luna viitoare. Ecoductele ar costa 180 de milioane de euro, cam cat toata autostrada Lugoj Deva. Daca nu-i va fi acceptata solicitarea, aceste ecoducte ar putea fi construite separat.

Articol recomandat de sport.ro
Dan Șucu este noul proprietar al clubului Genoa: ”Pachetul majoritar de acțiuni a fost vândut!” | OFICIAL
Dan Șucu este noul proprietar al clubului Genoa: ”Pachetul majoritar de acțiuni a fost vândut!” | OFICIAL
Citește și...
Sofer prins cand conducea cu viteza de 225 de kilometri pe ora pe Autostrada A1. Ce amenda a primit barbatul
Sofer prins cand conducea cu viteza de 225 de kilometri pe ora pe Autostrada A1. Ce amenda a primit barbatul

Politistii Brigazii Autostrazi si Misiuni Speciale au depistat, luni noaptea, un barbat care conducea un autoturism cu viteza de 225 de kilometri pe ora pe Autostrada A1 Bucuresti - Pitesti.

Banii pentru drumurile noi se duc pe despagubiri pentru pagubele produse de gropile vechi. Cine achita daunele
Banii pentru drumurile noi se duc pe despagubiri pentru pagubele produse de gropile vechi. Cine achita daunele

Gropile aparute pe autostrazi si drumuri nationale au costat statul roman peste 650 de mii de lei anul trecut. Dar banii nu s-au dat pentru asfaltare, ci pentru despagubirea celor care si-au rupt masinile pe drumurile proaste.

Sofer prins de politisti in timp ce conducea cu 226 kilometri la ora, pe Autostrada A1
Sofer prins de politisti in timp ce conducea cu 226 kilometri la ora, pe Autostrada A1

Politistii Brigazii Autostrazi si Misiuni Speciale au depistat un barbat care conducea cu viteza de 226 de kilometri la ora, pe Autostrada A1.

Efectele lipsei spatiilor pentru servicii de pe autostrazi. Soferi care opresc pe banda de urgenta pentru odihna sau recreere
Efectele lipsei spatiilor pentru servicii de pe autostrazi. Soferi care opresc pe banda de urgenta pentru odihna sau recreere

Daca porniti la drum pe soselele din Romania, trebuie sa va inarmati cu multa rabdare.

Recomandări
Afacere ilegală descoperită de Inspectorul Pro. Cum au reușit o mamă și fiica ei să păcălească firme cu proiecte europene
Afacere ilegală descoperită de Inspectorul Pro. Cum au reușit o mamă și fiica ei să păcălească firme cu proiecte europene

Interesul pentru fondurile europene este atât de mare, încât internetul s-a umplut de companii care oferă consultanță și întocmesc proiecte pentru obținerea sumelor alocate de Uniune.

România, la un pas de a deveni „nerecomandată pentru investiții”. Rating de țară retrogradat, amenințare la stabilitatea UE
România, la un pas de a deveni „nerecomandată pentru investiții”. Rating de țară retrogradat, amenințare la stabilitatea UE

Comisia Europeană a inclus România pe lista statelor cu dezechilibre economice grave, care amenință stabilitatea Uniunii Europene.

Dan Șucu, pe prima pagină La Gazzetta dello Sport după preluarea Genoa CFC: ”Donald Trump de România”
Dan Șucu, pe prima pagină La Gazzetta dello Sport după preluarea Genoa CFC: ”Donald Trump de România”

Preluarea Genoa CFC, cel mai vechi club de fotbal din Italia, de către omul de afaceri român Dan Șucu, ține prima pagină La Gazzetta dello Sport, una dintre cele mai importante publicații sportive din lume. Șucu este numit ”Donald Trump de România”.