S-a surpat asfaltul pe autostrada Arad - Timisoara la nici un an de cand a fost data in folosinta
Asfaltul s-a surpat pe unele portiuni de parca ar avea 90 de ani, nu 9 luni. Asa ca masinile trebuie sa reduca viteza pana la 60 de kilometri la ora si sa circule printre muncitori.
Lucrarile la Autostrada Arad-Timisoara au inceput in vara lui 2009 si a fost data in folosinta in decembrie 2011. Acum, la 9 luni de cand s-a deschis circulatia, au aparut noi santiere, iar restrictiile de viteza pe unele portiuni sunt de 80 de kilometri la ora, ca pe drumurile judetene.
Pe autostrada de 32 de kilometri, lucrarile sunt in toi. In 15 locuri se schimba asfaltul, care a cedat deja din cauza traficului.
"Prezinta pericol pentru circulatie prin doua probleme: soferii care circula cu viteza mare, la denivelari pot pierde controlul si lovesc parapetul sau in momentul in care ajung la denivelari schimba banda fara sa se asigure si pot intra in coliziune cu alte masini", spune Teodor Tudor, sef birou Autostrazi Vest.
Pe langa denivelari, asfaltul s-a surpat la imbinarile unor podete din cauza infiltratiilor de apa, pentru ca nu exista santuri de scurgere laterale.
Si, pe langa toate aceste probleme, autostrada nu are telefoane de urgenta, parapeti, despartitoare intre benzi si nici iesiri.
Constructorul Autostrazii Arad-Timisoara este un consortiu italian, ai carui reprezentanti n-au vrut sa dea nici o explicatie legata de starea drumului.
Oricum, nimeni nu ii va trage la raspundere pentru aceste intazieri.