Întârzieri uriașe pe calea ferată în ultimele zile. Trenul Mangalia-Arad a avut o întârziere de 600 de minute
Vremea ostilă accidentele feroviare și garniturile învechite au dus la întârzieri uriașe pe calea ferată în ultimele zile.
Trenul care a plecat miercuri din Mangalia spre Arad - în care se aflau și 30 de copii - a avut o întârziere de 600 de minute. Drumul a durat în total 26 de ore.
Iar trenul Inter-Regio de pe ruta Mangalia - Timișoara a ajuns la destinație după 29 de ore!
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Iniţial, trenul INTER REGIO care a plecat din Mangalia miercuri seara, ar fi trebuit să ajungă la Arad joi, la prânz. Pasagerii au sosit la destinaţie însă cu zece ore mai târziu. Călătorii au coborât pe peronul gării din Arad, abia aseară, în jurul orei 23:00, după un drum de 26 de ore. Printre ei se aflau și 30 de copii care se întorceau din tabăra de judo de la Costinești.
Pasager: „Copiii erau disperaţi, nu aveau apă, nu aveau nimic, erau terminaţi.”
Copil: „Am primit în Bucureşti un cornuleţ şi o sticlă de apă”.
Un alt tren care a plecat tot din Mangalia, de această dată spre Timişoara, a ajuns la destinaţie după 29 de ore!
Garnitura a rămas blocată mai bine de nouă ore pe un câmp. A reuşit să ajungă la Bucureşti în jurul orei 9:30 dimineața, însă chinul pasagerilor nu a luat sfârşit după ce s-a auzit din nou semnalul de plecare spre destinaţie.
Pe la ora 16.00, s-a defectat locomotiva, la 15 km de Drobeta Turnu Severin. O alta a fost trimisă în ajutor, dar și aceasta s-a stricat pe drum. Garnitura şi-a continuat drumul abia după trei ore, cu ajutorul celei de-a treia locomotive.
În cele 29 de ore, cât a durat drumul chinuitor, într-o căldură insuportabilă, pasagerii au primit de două ori câte un corn și o sticlă cu apă.
Pasager: „Foarte greu, obositor şi un chin de nedescris de care nu aveam nevoie.”
Trenul a ajuns la Timişoara - destinaţia finală - aproape de miezul nopţii.
Circulaţia feroviară spre şi dinspre Litoral a fost reluată pe un fir în zona Feteşti, în cursul nopții.
”În cursul nopţii, la ora 02.10, personalul CFR SA a finalizat lucrările de remediere a deranjamentelor la linia de contact şi a fost repus sub tensiune sistemul de alimentare cu energie electrică pe firul I, între staţiile Feteşti - Bărăganu şi pe trei linii din staţia Feteşti. Astfel, de la ora 02:10, toate trenurile de călători spre şi dinspre Litoral circulă între staţiile Feteşti - Bărăganu, pe firul I, doar cu locomotive electrice, întârzierile pe magistrala Bucureşti - Constanţă reducându-se, astfel, la 10-15 minute”, transmite CFR SA.
Conform sursei citate, circulaţia trenurilor pe ruta directă Bucureşti - Constanţa şi retur se desfăşoară în condiţii normale de trafic, până în zona staţiei Feteşi, unde traficul feroviar este retrasat pe un singur fir de circulaţie pe porţiunea Feteşti - Bărăganu, deoarece intervenţiile în zona deraierii sunt încă în desfăşurare.
Echipele de intervenţie ale CFR SA acţionează în continuare în staţia Feteşti cu personal propriu şi utilaje de mare tonaj, pentru finalizarea tuturor lucrărilor necesare restabilirii traficului feroviar în condiţii normale, pe ambele fire de circulaţie.