Hotii de fier vechi au provocat haos in gari. 450 de minute de intarziere pe ruta Brasov - Bucuresti
Aproape 500 de minute intarziere au adunat 14 trenuri care veneau de la Brasov la Bucuresti. Hotii de fier vechi sunt de vina pentru ca au furat niste componente de la calea ferata si au blocat circulatia feroviara.
Ingrijorator este faptul ca asemenea cazuri sunt inregistrate tot mai des si pun in pericol siguranta a zeci de mii de calatori.
In lipsa sistemelor electronice de dirijare a traficului feroviar, mecanicii de locomotiva, aflati duminica noaptea pe ruta Bucuresti-Brasov, au fost nevoiti sa opreasca in gari si sa astepte sosirea angajatilor CFR care au dirijat cu stegulete ordinea in care au plecat. In acest fel 14 trenuri au inregistrat impreuna o intarziere de 9 ore.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Ore in sir, mecanicii iesiti pe teren au ajutat garniturile sa circule in siguranta.
Asta pentru ca hotii de fier vechi au dat o noua lovitura in zona Brazi si au furat bobinele care ajutau la functionarea sistemului de dirijare a traficului.
Pe piesele pe care le fura, hotii iau numai 10-20 de lei noi, in schimb pagubele pe care le produc se ridica la milioane de dolari.
CFR nu are cum ca sa asigure paza infrastructurii din cauza distantelor mari astfel incat politistii inregistreaza aproape zilnic noi cazuri.
Locurile in care se dau atacuri la linia de cale ferata sunt deja cunoscute de autoritati. In unele, hotii au fost prinsi in mai multe randuri, insa de fiecare data au fost lasati in libertate de judecatori care considera ca suspectii nu prezinta pericol social.
Cele mai multe furturi au fost inresigtrate pe regionala Constanta urmata de Bucuresti si Cluj. Cele mai afectate magistrale fiind Bucuresti - Constanta si Bucuresti-Brasov, unde traficul feroviar este si cel mai intens.