Cauciucurile de la masina lui Huidu erau de vara. Cat de mult au contat in producerea accidentului
Prima varianta, cea a derapajului, luata in consideratie de politistii de la rutiera este sustinuta de expertii in automobilism.
Adica, in conditiile in care duminica la Timisul de Sus era lapovita, temperatura solului se ducea spre doua trei grade Celsius, iar masina lui Huidu era echipata cu anvelope de vara, varianta derapajului necontrolat sta in picioare, spun expertii.
Sub sase grade, cauciucul de vara devine rigid. In plus, pe asfalt era apa, iar carosabilul este excelent, ceea ce inseamna ca aderenta a fost si mai mica si masina s-ar fi dus sanie.
"Avea peste 100 de km la ora". Accidentul lui Serban Huidu, vazut prin ochii unui martor. VIDEO
E posibil ca masina lui Huidu sa fi fugit de spate inspre stanga, el sa fi tras tot stanga de volan, insa masina de teren s-a redresat pe contrasens. Asa s-ar explica de ce s-a rasturnat Dacia Logan, pentru ca ar fi fost lovita sub un unghi de cateva grade si nu perfect frontal.
Detalii socante ale accidentului provocat de Huidu. Cum au aflat rudele victimelor de tragedie
Ramane si aspectul medical in aceasta ancheta. Procurorii au anuntat ca vor fi verificate toate actele medicale pe care Huidu le detine dar si daca exista vreun document care ii atesta capacitatea de a conduce.
Era Huidu apt sa conduca o masina? In urma cu 3 luni isi gasea cu greu cuvintele intr-un interviu