Șoseaua Fabrica de Glucoză a fost deschisă circulației. Ce nemulțumiri au pietonii și bicicliștii

×
Codul embed a fost copiat

Joi a fost redeschisă circulației una dintre cele mai importante șosele din nordul Capitalei, continuarea autostrăzii A 3 București - Ploiești.

Șoseaua a fost lărgită la 2 benzi pe sens și va ajuta la degrevarea traficului din cunoscuta zonă Pipera, unde lucrează zeci de mii de oameni. Deși lucrările au întârziat o jumătate de an, șoferii sunt mulțumiți. Nu însă și bicicliștii sau pietonii, care spun că trotuarul și pista sunt prea înguste în anumite zone.

Lucrarea de infrastructură este importantă pentru că face legătura între autostrada A3 şi zonele Pipera, Barbu Văcărescu şi Floreasca, unde sunt zeci de clădiri de birouri cu mii şi mii de angajaţi. La orele de vârf în zona se formau blocaje uriaşe.

Acum şoferii pot intra lejer de pe A3 şi Petricani până pe şoseaua Barbu Văcărescu. Mai exista un tronson de câteva sute de metri care încă nu este terminat.

Lucrările trebuiau să se termine la 1 ianuarie 2020, dar suntem în luna iunie, la mijlocul anului. Tronsonul între Barbu Văcărescu şi calea Floreasca nu este deocamdată gata. Potrivit primăriei stadiul lucrărilor este la 80 la sută, urmează să fie turnate nişte straturi de balast şi mai multe straturi de asfalt.

Citește și
Panou de campanie
„Numele meu este Maria și sunt bisexuală”. Panourile stradale care au provocat reacția Patriarhiei

Deschiderea circulaţiei a fost transmisă de primărie live pe Facebook dintr-un autobuz.

Gabriela Firea, primarul capitalei: „Avem şi piste pentru biciclişti de 1 metru şi jumătate, avem trotuare de 2 metri, de asemenea alveole unde am plantat şi vom planta copaci. Între Barbu Văcărescu şi Floreasca se lucrează intens în 2 săptămâni putem să dăm drumul şi acelei porţiuni.”

Pietonii sunt însă nemulţumiţi de trotuar. Se îngustează din loc în loc din cauza alveolelor rezervate arborilor, a unui panou electric sau din cauza unui colţ de clădire.

Şi bicicliştii care au testat pista au avut obiecţii - ”Este nouă, dar nu este făcută după standarde moderne. mi-a zis un muncitor că trebuiau puşi bolarzii la început, nu acum.”

În plus, imediat ce şoseaua a fost inaugurată unii şi-au parcat maşinile pe pista de biciclete. La marginea şoselei nu există locuri de parcare.

Primăria promite că poliţia va monitoriza zona pentru a elibera pista, iar constructorul va căuta soluţii pentru a împăca pe toată lumea. Lucrarea cu tot cu exproprieri a costat 36 de milioane de euro.

 

 

Citește și...
Călătorii care merg cu trenul la București, supuși unui pericol uriaș. Un dezastru este iminent
Călătorii care merg cu trenul la București, supuși unui pericol uriaș. Un dezastru este iminent

Un pod din București care trece peste o magistrală feroviară pune în pericol mii de oameni, iar CFR și Ministerul Transporturilor știu de un an și jumătate că se poate prăbuși oricând.

„Numele meu este Maria și sunt bisexuală”. Panourile stradale care au provocat reacția Patriarhiei
„Numele meu este Maria și sunt bisexuală”. Panourile stradale care au provocat reacția Patriarhiei

Câteva panouri stradale din București au provocat reacția Patriarhiei Române. Panourile înfățișau persoane în vârstă care transmit un mesaj public despre orientarea lor sexuală.

Momentul în care un bunic și doi copii sunt călcați de un șofer grăbit să prindă bariera
Momentul în care un bunic și doi copii sunt călcați de un șofer grăbit să prindă bariera

Un accident teribil s-a produs marți dimineață, într-un complex rezidențial situat în localitatea Popești Leordeni, de lângă București.

Recomandări
Noua conductă de gaze din Bulgaria a început să funcționeze. România poate spera la prețuri mai mici la gaze
Noua conductă de gaze din Bulgaria a început să funcționeze. România poate spera la prețuri mai mici la gaze

România poate spera la prețuri mai mici la gaze, odată cu intrarea în funcțiune a conductei din Bulgaria prin care am putea importa gaz din zona Mării Caspice.  

Culturi risipite din cauza „hibelor legislative”. Cum reacționează statul român la problema secetei
Culturi risipite din cauza „hibelor legislative”. Cum reacționează statul român la problema secetei

„Ne facem că plouă”, partea II. În Vrancea, un fermier se chinuie de 17 ani să preia un canal construit înainte de 1989, nefolosit, pentru a iriga.  

2022, un an în care pârjolul a cuprins Europa, Asia și America. Cât de pregătite sunt autoritățile
2022, un an în care pârjolul a cuprins Europa, Asia și America. Cât de pregătite sunt autoritățile

„Ne facem că plouă”, partea I. 2022 va intra în istorie ca cel mai secetos an trăit de omenire, până acum. Ar trebui să plouă mărunt luni la rând pentru ca pământul să-și revină și să rodească, așa cum o făcea până acum câțiva ani.