Peste 3 milioane de telespectatori au urmarit Divertis la Pro Tv!
Divertis a cucerit telespectatorii Pro Tv la prima intalnire din 2009. In intervalul orar 20.43-22.47, cand au fost difuzate emisiunile ”Divertis – Land of Jokes” si ”Divertis - Serviciul Roman de Comedie”, Pro Tv a fost lider de audienta.
Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat pe timpul celor doua emisiuni marca Divertis o medie de audienta de 9,3 rating si 19,7 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 7,0 rating si 15 cota de piata. Si pe publicul comercial, Pro Tv a fost lider detasat de audienta in intervalul in care au fost difuzate cele doua emisiuni Divertis cu o medie de 8,3 rating si 20,8 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut doar 5,6 rating si 14,1 cota de piata.
Alegeri 2024
16:46
LIVE TEXT | Referendum București 24 noiembrie. Cei cu viză de flotant pot vota indiferent de data la care au obținut viza
16:41
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A treia zi de alegeri în diaspora. Număr semnificativ mai mic de voturi față de 2019
16:34
Alegeri prezidențiale. Pelerinii care au votat la Mănăstirea Sihăstria au ridicat prezenţa la vot la peste 100% în secție
16:27
Ce spune presa internațională despre primul tur al alegerilor prezidențiale. Scrutinul, „un punct de cotitură”
”Divertis – Land of Jokes” si-a deschis portile la Pro Tv duminica, 4 octombrie, de la 20.45, cu multa muzica, dans, scenete care au smuls hohote de ras si audiente pe masura.
Prima ora de program Divertis, difuzata in intervalul 20.43 – 21.46, a fost lider de audienta si a inregistrat pe intreg publicul din mediul urban o medie de audienta de 11,3 rating si 23.2 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut in acelasi interval 6,6 rating si 13,5 procente din cota de piata.
Si pe publicul tinta al Pro Tv, „Divertis” s-a dovedit a fi „Land of Jokes” cu o medie de 10,2 rating si 24,8 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut abia 5,3 rating si 12,8 cota de piata.
Surprizele au continuat si in cea de-a doua ora de program Divertis, cand ”Serviciul Roman de Comedie” si-a deconspirat agentii care monitorizeaza viata politica si mondena din Romania, dar si sediul in care isi desfasoara activitatea, Casa PROporului. In intervalul orar 21.46-22.47, Pro Tv a fost lider de audienta si a inregistrat pe publicul comercial o medie de 6,4 rating si 16,4 cota de piata, fata de Antena 1 care a avut un rating de 6 si o cota de piata de 15,5.
Cele doua show-uri marca Divertis pot fi vazute integral online, pe paginile lor de pe site-ul www.protv.ro.