"Sisterhood îs powerful". Cea mai recentă colecţie Christian Dior s-a întors în anii 50
Pentru toamna și iarna viitoare, directorul de creație de la Dior, Maria Grazia Chiuri, s-a întors în anii 50 ai secolului trecut, o vreme când Christian Dior revoluționa moda feminină.
Sloganul Dior imprimat pe tricouri a devenit unul dintre momentele așteptate la prezentarea fiecărei colecții noi, de când Maria Grazia Chiuri a fost numită director de creație.
Acum a fost ales sloganul "Sisterhood îs powerful", care face referire la puterea femeilor. Pe lângă silueta "New Look", imaginată de părintele fondator al faimoasei case de modă, la jumătatea secolului trecut, urmașa lui Christian Dior spune că s-a inspirat de la așa-numitele Teddy Girls, un soi de bande feminine din anii '50.
Fetele cu spirit rebel, care căutau evadarea din austeritatea războiului, purtau geci ca ale băieților, blugi cu croială amplă și eșarfe de catifea.