"Sisterhood îs powerful". Cea mai recentă colecţie Christian Dior s-a întors în anii 50
Pentru toamna și iarna viitoare, directorul de creație de la Dior, Maria Grazia Chiuri, s-a întors în anii 50 ai secolului trecut, o vreme când Christian Dior revoluționa moda feminină.
Sloganul Dior imprimat pe tricouri a devenit unul dintre momentele așteptate la prezentarea fiecărei colecții noi, de când Maria Grazia Chiuri a fost numită director de creație.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Acum a fost ales sloganul "Sisterhood îs powerful", care face referire la puterea femeilor. Pe lângă silueta "New Look", imaginată de părintele fondator al faimoasei case de modă, la jumătatea secolului trecut, urmașa lui Christian Dior spune că s-a inspirat de la așa-numitele Teddy Girls, un soi de bande feminine din anii '50.
Fetele cu spirit rebel, care căutau evadarea din austeritatea războiului, purtau geci ca ale băieților, blugi cu croială amplă și eșarfe de catifea.