Sarah Jessica Parker, reclamă pentru o marcă de bere difuzată în timpul Super Bowl
Cel mai important eveniment sportiv al anului în Statele Unite, finala campionatului de fotbal american, are loc duminică. Dar Super Bowl, aşa cum i se spune, nu e doar despre fotbal.
De-a lungul anilor şi pauzele de publicitate din timpul meciului s-au transformat într-un spectacol. Anul acesta, de exemplu, cine va urmări marea finală ar putea crede că a nimerit din greşeală la cinema, atât de multe vedete hollywoodiene şi din lumea muzicii vor apărea în reclamele din timpul Super Bowl.
Sarah Jessica Parker intră din nou în pielea celui mai celebru personaj al său, Carrie din serialul "Totul despre sex", dar de data aceasta ca să facă reclamă unei mărci de bere. I se alătură The Dude, personajul relaxat al lui Jeff Bridges din "Marele Lebowski", film cult de la sfârşitul anilor 90.
Amândoi renunţă la băuturile lor obişnuite pentru o anume marcă de bere. Pe lângă asta, cei doi promovează o iniţiativă pentru sporirea accesului la apă curată a populaţiei din ţările subdezvoltate. Ambii actori s-au bucurat să facă ceva pentru o cauză nobilă.
Charlie Sheen are o apariţie scurtă într-o reclamă la alune, iar cântăreţul Michael Buble corectează de zor cu markerul nişte cutii de suc cu un nume care seamănă cu al lui. Iar Steve Carell şi Cardi B apar într-o reclamă pentru altă băutură carbo-gazoasă.
Cântăreţul John Legend face reclamă la scutece, iar Backstreet Boys şi Chance the Rapper la snacksuri.
Peste 5 milioane de dolari costă difuzarea unei reclame la Super Bowl, dar specialiştii spun că ceea ce plătesc de fapt mărcile este asocierea cu un eveniment memorabil.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!