Platforma X a ridicat interdicţia privind căutările despre Taylor Swift după răspândirea unor imagini fake explicite
Compania de social media X a ridicat luni seară interdicţia privind căutările referitoare la Taylor Swift.
Această opţiune a fost blocată ca urmare a răspândirii, săptămâna trecută, pe platforma de social media, a unor imagini fake, cu conţinut sexual explicit, în care apare vedeta, informează Reuters.
Căutarea a fost reactivată, iar platforma de social media ''va continua să fie vigilentă în ceea ce priveşte încercările de a distribui acest conţinut, pe care îl va şterge dacă îl va descoperi'', a precizat luni într-un comunicat Joe Benarroch, directorul departamentului de operaţiuni comerciale al platformei X.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Căutările cu numele Taylor Swift duminică după-amiaza pe platforma de social media denumită anterior Twitter dădeau drept rezultat un mesaj de eroare cu textul ''Ceva nu a funcţionat. Încercaţi din nou''. Potrivit X, a fost o măsură temporară, implementată cu ''multă precauţie''.
O imagine distribuită pe platforma X şi înfăţişând-o pe Swift, care a fost numită ''Persoana anului 2023'' de revista Time, a avut 47 de milioane de vizualizări înainte ca acel cont să fie suspendat, potrivit unui articol din The New York Times.
Interdicţia vizând căutările a fost implementată după ce Casa Albă a afirmat vineri că aceste imagini sunt ''alarmante'' şi a subliniat că platformele de social media au responsabilitatea împiedicării răspândirii unor astfel de dezinformări.
După ce miliardarul Elon Musk a achiziţionat Twitter în 2022, a fost criticat pentru propriile postări controversate, ceea ce a determinat numeroase companii care plăteau publicitate pe platformă să se retragă de teama de a nu fi asociate cu un conţinut dăunător.
Sursa: Agerpres
Etichete: twitter, restrictii, taylor swift, myimpact, deep fake,
Dată publicare:
30-01-2024 21:49