Bilantul fabulos al Superbowl: 1,3 mld. dolari din vanzari de aripioare, 167.000 de dolari pe secunda de publicitate
Faimosul Superbowl, finala campionatului de fotbal american, care avut loc duminica noapte, la Houston, i-a tinut pe suporteri cu sufletul la gura.
Ca in fiecare an, evenimentul are un bilant fabulos, fie ca vorbim de cheltuieli pentru publicitate, de telespectatori sau de numarul de aripioare picante consumate la nivel national.
Infruntarea finala din campionatul de fotbal american inseamna castiguri de miliarde de dolari pentru care, an de an, se bat retaileri si companii de publicitate.
Alegeri 2024
10:09
Cum au votat la prezidenţiale românii din Câmpulung Muscel, orașul unde Elena Lasconi este primar
10:05
Ce spune istoricul austriac care a avertizat de doi ani despre Călin Georgescu
09:54
Sociologul Gelu Duminică: Votul de aseară ne arată dezamăgirea din rândul poporului față de clasa politică actuală
09:43
Rezultate prezidențiale. Călin Georgescu, pe primul loc în 13 judeţe şi în diaspora. Lasconi, în 5 judeţe şi în București
Estimarile arata ca aproape 190 de milioane de americani se bucura de cel mai asteptat eveniment sportiv al anului.
"Americanii vor cheltui in jur 14,1 miliarde de dolari pe lucruri care au legatura cu Superbowl, fie ca vorbim de mancare, bauturi, televizoare, dar si tricouri si alte produse prin care isi sustin echipa favorita", spune reprezentanta unei agentii de publicitate.
Partida a fost gazduita de orasul Houston, iar organizatorii au facut pregatiri pentru aproape 140.000 de vizitatori straini. Pe aeroporturi au fost luate masuri pentru fluidizarea traficului.
"In perioada 26 ianuarie-7 februarie asteptam in jur de 1,7 milioane de calatori", spune reprezentantul unei companii aeriene.
Strainii care isi cheltuiesc banii in Houston vor aduce in vistieria orasului venituri in valoare de 350 de milioane de dolari.
La capitolul mancare, doar Ziua Recunostintei intrece Superbowl-ul la consum. Sunt estimari ca americanii vor manca 1,3 miliarde de aripioare picante.
Ca in fiecare an, pauzele din timpul competitiei sunt dedicate reclamelor, pregatite din timp pentru a avea impact si pentru a merita cei 167.000 de dolari pe care companiile le platesc pentru fiecare SECUNDA de difuzare. Cei care au tinut sa isi faca reclama la Superbowl au cheltuit cumulat 445 de milioane de dolari.
WOW. Amazing.@ladygaga's #PepsiHalftime Show! ????#SB51 https://t.co/z9vCKRBKkC
— NFL (@NFL) February 6, 2017