Bilantul fabulos al Superbowl: 1,3 mld. dolari din vanzari de aripioare, 167.000 de dolari pe secunda de publicitate

×
Codul embed a fost copiat

Faimosul Superbowl, finala campionatului de fotbal american, care avut loc duminica noapte, la Houston, i-a tinut pe suporteri cu sufletul la gura.

Ca in fiecare an, evenimentul are un bilant fabulos, fie ca vorbim de cheltuieli pentru publicitate, de telespectatori sau de numarul de aripioare picante consumate la nivel national.

Infruntarea finala din campionatul de fotbal american inseamna castiguri de miliarde de dolari pentru care, an de an, se bat retaileri si companii de publicitate.

Estimarile arata ca aproape 190 de milioane de americani se bucura de cel mai asteptat eveniment sportiv al anului.

"Americanii vor cheltui in jur 14,1 miliarde de dolari pe lucruri care au legatura cu Superbowl, fie ca vorbim de mancare, bauturi, televizoare, dar si tricouri si alte produse prin care isi sustin echipa favorita", spune reprezentanta unei agentii de publicitate.

Citește și
germania
"Jihadistii au cucerit Germania si au extins califatul!" Imaginile folosite de sustinatorii lui Trump pentru a crea teama
Lovitură pentru Serghei Șoigu. În Rusia e scandal uriaș, a fost arestată o a treia persoană anchetată în dosarul viceministrului rus al Apărării

Partida a fost gazduita de orasul Houston, iar organizatorii au facut pregatiri pentru aproape 140.000 de vizitatori straini. Pe aeroporturi au fost luate masuri pentru fluidizarea traficului.

"In perioada 26 ianuarie-7 februarie asteptam in jur de 1,7 milioane de calatori", spune reprezentantul unei companii aeriene.

Strainii care isi cheltuiesc banii in Houston vor aduce in vistieria orasului venituri in valoare de 350 de milioane de dolari.

La capitolul mancare, doar Ziua Recunostintei intrece Superbowl-ul la consum. Sunt estimari ca americanii vor manca 1,3 miliarde de aripioare picante.

Ca in fiecare an, pauzele din timpul competitiei sunt dedicate reclamelor, pregatite din timp pentru a avea impact si pentru a merita cei 167.000 de dolari pe care companiile le platesc pentru fiecare SECUNDA de difuzare. Cei care au tinut sa isi faca reclama la Superbowl au cheltuit cumulat 445 de milioane de dolari.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
Citește și...
Un patron din Ploiesti a anuntat ca face bannere gratuit pentru proteste. Ce s-a intamplat dupa ce a pus anuntul pe Facebook
Un patron din Ploiesti a anuntat ca face bannere gratuit pentru proteste. Ce s-a intamplat dupa ce a pus anuntul pe Facebook

Patronul unei firme de publicitate din Ploiesti, care a anuntat pe Facebook ca face gratis bannere pentru cei care vor sa participe la proteste, a postat, pe reteaua de socializare, ca in urma anuntului a avut, vineri, un control de la Politia Economica.

"Jihadistii au cucerit Germania si au extins califatul!" Imaginile folosite de sustinatorii lui Trump pentru a crea teama

"Bun venit in Statul Islamic din Germania! Rezervati acum biletul!" este titlul unui video realizat de o agentie de publicitate americana, republicana, ce a incins spiritele printre nemti.

Recomandări
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul
Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul

Un oficial de rang înalt din Hamas a declarat pentru AP că grupul islamist militant este dispus să accepte un armistițiu de cinci ani sau mai mult cu Israelul.

 

Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale
Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale

Alte trei bănci au câștigat procesele cu Autoritatea Națională a Consumatorilor, care le obligase să emită scandețare cu rate egale la credite pentru toși clienții. La acest moment sunt cinci instituții bancare care au avut căștig de cauză.