(P) Unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri Lenor revine în ediție limitată, odată cu aniversarea a 25 de ani în România
Parfumul are puterea de a ne purta chiar și spre cele mai îndepărtate amintiri.
În universul memoriei noastre, deținem darul călătoriei în timp, prin care chiar și cea mai subtilă adiere a unui anumit parfum ne poate purta înapoi, într-o zi anume, într-un moment care s-a întipărit în noi, precum notele de parfum pe o pânză.
Aroma inconfundabilă a parfumului Lenor care ne-a învăluit casele acum 25 de ani, se întoarce în ediție limitată să ne bucure simțurile încă o dată, acum cu catifelare pe bază de plante și într-un ambalaj reciclat și reciclabil. Inspirat de adierea proaspătă de primăvară, parfumul emblematic Lenor ne invită să devenim nostalgici și să ne amintim cu drag de momentele în care am fost răsfățați de așternuturile moi, de hainele luate în grabă dimineața sau de pătura moale care ne aștepta mereu pe canapea.
Lenor a fost lansat ca parte din portofoliul Procter & Gamble în anul 1963 și încă de atunci continuă să le ofere consumatorilor săi cea mai bună îngrijire a țesăturilor, precum și o prospețime de lungă durată. Parfumurile Lenor au învăluit mai apoi și România, devenind rapid un brand nelipsit din casele românilor.
În 1998, Lenor a fost primul brand de balsam de rufe care a introdus tehnologia Scent Bubbles. Această inovație permite parfumului să fie încapsulat în bule mici depozitate pe haine în ultima etapă a ciclului de spălare. Cu fiecare mișcare a corpului, aceste bule se sparg și eliberează prospețime care durează mai mult și mai mult.
Încă de atunci, brandul continuă să inoveze pentru a le oferi consumatorilor o experiență senzorială unică. Parfumurile Lenor oferă momente de prospețime intensă cu fiecare atingere a țesăturilor, prelungindu-le, totodată durata de viață. Balsamul ajută fibrele să devină catifelate la atingere și confortabile. În plus, reduce apariția cutelor, face mai ușor călcatul hainelor și diminuează efectul static, protejând țesăturile împotriva deteriorării.
„Ne-am angajat să îmbunătățim viața consumatorilor noștri realizând produse de înaltă calitate, și înțelegem, de asemenea, că avem responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător. Prin urmare, explorăm continuu domenii în care putem face diferența. Odată cu marcarea acestui eveniment de sărbătoare, ne dorim ca relansarea primului balsam Lenor pe piața din România, să le aducă românilor amintiri plăcute și prospețimea pe care au simțit-o acum 25 de ani.”, a spus Răzvan Resmeriță, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est, în cadrul P&G.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.