(P) Traduceri Poesis - Mulțumiri publice clienților și partenerilor

(P) Traduceri Poesis - Mulțumiri publice clienților și partenerilor

Astăzi este una dintre acele zile în care simțim să transmitem clienților și partenerilor noștri, pe toate canalele de comunicare, un mesaj călduros de ‘Mulțumim pentru buna colaborare. Vă dorim mult succes!’.

Știm că nu este demers tipic dar suntem convinși că fără buna voastră apreciere, fără susținerea și recomandările voastre, nu am fi fost la fel de motivați să depunem toate eforturile pentru îmbunătățirea calității traducerilor și a procesului, deja facil, prin care reușim să ducem la bun sfârșit proiectele. Părerile voastre, ale tuturor celor cu care am colaborat până acum, ne-au ajutat să creștem, să identificăm ce poate fi îmbunătățit sau adăugat soluțiilor noastre.

Am primit foarte multe mesaje de mulțumire, recomandări și recenzii pozitive pe paginile noastre de media, inclusiv pe profilul public Google, mai multe decât ne-am așteptat. Pentru toate acestea și pentru fiecare dintre ele suntem foarte mândri și recunoscători.

Astfel, fără să nominalizăm propriu-zis persoanele sau companiile, o să trecem în revistă câteva motive pentru care ne-ați arătat aprecierea voastră, motive care sunt și direcții de interes pentru dezvoltarea brandului Poesis și pentru realizarea misiunii noastre:

  • Cei mai mulți dintre voi ați menționat “profesionalism” și “respect față de client”. Recunoaștem că lucrăm cu fiecare dintre voi așa cum am vrea să fim tratați la rândul nostru. Ne bucurăm să vedem că eforturile Poesis sunt apreciate.
  • La realizarea traducerilor legalizate, cele pentru care se cer cele mai multe urgențe, avem un timp de traducere și legalizare foarte bun. Voi ați menționat “rapiditate”, “prompti”, “cei mai rapizi”, “quick and easy”, “soluționarea rapidă” etc..
  • Calitatea traducerilor autorizate sau legalizate a fost unul dintre punctele frecvent menționate. Recunoaștem public că este la fel de mult meritul traducătorilor profesioniști cu care lucrăm și vrem să le mulțumim pe această cale și lor.
  • Amabilitatea și seriozitatea cu care, sperăm, v-am obișnuit. Am primit zeci de recenzii și mesaje de apreciere de tipul “oameni drăguți”, “amabilitate”, “răbdare”, “corectitudine”, “serviciu clienți ireproșabil” etc..
  • Prețurile reduse comparativ cu media pieței și foarte reduse având în vedere calitatea serviciului.

Am menționat mai sus doar categoriile principale de satisfacție printre clienții noștri. Dacă aveți curiozitatea să vedeți o parte dintre aceste mesaje de mulțumire și recomandare, puteți căuta “traduceri Poesis” în Google și puteți astfel observa recomandare cu recomandare. În cazul celor mai multe aveți trecut și ce-au apreciat.

În final, fiecare membru al echipei Poesis vă mulțumește pentru fiecare dintre mesajele voastre, pentru timpul pe care l-ați investit scriind recenziile voastre și pentru cuvintele frumoase pe care ni le-ați adresat. Și pentru că nu o spunem suficient de des, nici n-am avea cum, fiecare părere sau recenzie contează. Sunt zile și zile, unele dificile, altele în care este aproape imposibil să finalizăm tot ce ne-am propus și să asigurăm ajutorul partenerilor noștri, iar aprecierile voastre, fiecare dintre ele, sunt motivație suficientă pentru a face mereu acel pas suplimentar, acel efort în plus, indiferent de oră, ca totul să iasă exact cum trebuie.

Poesis vă urează mult succes în activitățile voastre, atât individuale cât și cele din firmele pe care le conduceți ori în care lucrați.

Articol recomandat de sport.ro
"O trădare!". Scandal de proporții în Franța, după anunțul făcut de Kylian Mbappe
"O trădare!". Scandal de proporții în Franța, după anunțul făcut de Kylian Mbappe

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Semnele zodiei și universul floral
(P) Semnele zodiei și universul floral

În universul captivant al astrologiei, semnele zodiacale nu sunt doar indicii ale personalității și destinului nostru, ci și ghizi subtili către preferințele noastre estetice și sentimentele noastre.

(P) Asistenții virtuali pentru personalul companiei: Cum pot eficientiza procesele administrative
(P) Asistenții virtuali pentru personalul companiei: Cum pot eficientiza procesele administrative

Asistenții virtuali devin tot mai prezenți în mediul corporativ, reprezentând o soluție inovatoare pentru optimizarea proceselor administrative.

 

(P) Farmaciamea.ro a înregistrat o creștere cu 20% a cifrei de afaceri și își consolidează strategia omnichannel
(P) Farmaciamea.ro a înregistrat o creștere cu 20% a cifrei de afaceri și își consolidează strategia omnichannel

Expunerea la nivel național, investițiile în publicitate online, extinderea gamei de produse și optimizarea costurilor, toate acestea alături de alte strategii de business, au condus la creșterea cifrei de afaceri.

Recomandări
Apple a primit o amendă de 1,8 miliarde de euro pentru că a încălcat legislația Uniunii Europene
Apple a primit o amendă de 1,8 miliarde de euro pentru că a încălcat legislația Uniunii Europene

Comisia Europeană (CE) a aplicat luni o amendă în valoare de 1,8 miliarde de euro, o sancţiune fără precedent, grupului american Apple cu privire la încălcarea concurenţei.

4 martie 1977, ziua în care un cutremur a îngropat România. După 47 de ani, doar unu din cinci români are casa asigurată
4 martie 1977, ziua în care un cutremur a îngropat România. După 47 de ani, doar unu din cinci români are casa asigurată

Au trecut 47 de ani de la cutremurul din 1977, în urma căruia și-au pierdut viața aproximativ 1.500 de oameni și alți 11.000 au fost răniți.

Medvedev: Legăturile dintre Moscova și Washington sunt „mai proaste decât în timpul crizei rachetelor din Cuba din 1962”
Medvedev: Legăturile dintre Moscova și Washington sunt „mai proaste decât în timpul crizei rachetelor din Cuba din 1962”

Un aliat al lui Putin a susținut că Ucraina face parte din Rusia și a exclus discuțiile de pace cu actuala conducere ucraineană.