(P) Traduceri Poesis - Mulțumiri publice clienților și partenerilor

(P) Traduceri Poesis - Mulțumiri publice clienților și partenerilor

Astăzi este una dintre acele zile în care simțim să transmitem clienților și partenerilor noștri, pe toate canalele de comunicare, un mesaj călduros de ‘Mulțumim pentru buna colaborare. Vă dorim mult succes!’.

Știm că nu este demers tipic dar suntem convinși că fără buna voastră apreciere, fără susținerea și recomandările voastre, nu am fi fost la fel de motivați să depunem toate eforturile pentru îmbunătățirea calității traducerilor și a procesului, deja facil, prin care reușim să ducem la bun sfârșit proiectele. Părerile voastre, ale tuturor celor cu care am colaborat până acum, ne-au ajutat să creștem, să identificăm ce poate fi îmbunătățit sau adăugat soluțiilor noastre.

Am primit foarte multe mesaje de mulțumire, recomandări și recenzii pozitive pe paginile noastre de media, inclusiv pe profilul public Google, mai multe decât ne-am așteptat. Pentru toate acestea și pentru fiecare dintre ele suntem foarte mândri și recunoscători.

Astfel, fără să nominalizăm propriu-zis persoanele sau companiile, o să trecem în revistă câteva motive pentru care ne-ați arătat aprecierea voastră, motive care sunt și direcții de interes pentru dezvoltarea brandului Poesis și pentru realizarea misiunii noastre:

  • Cei mai mulți dintre voi ați menționat “profesionalism” și “respect față de client”. Recunoaștem că lucrăm cu fiecare dintre voi așa cum am vrea să fim tratați la rândul nostru. Ne bucurăm să vedem că eforturile Poesis sunt apreciate.
  • La realizarea traducerilor legalizate, cele pentru care se cer cele mai multe urgențe, avem un timp de traducere și legalizare foarte bun. Voi ați menționat “rapiditate”, “prompti”, “cei mai rapizi”, “quick and easy”, “soluționarea rapidă” etc..
  • Calitatea traducerilor autorizate sau legalizate a fost unul dintre punctele frecvent menționate. Recunoaștem public că este la fel de mult meritul traducătorilor profesioniști cu care lucrăm și vrem să le mulțumim pe această cale și lor.
  • Amabilitatea și seriozitatea cu care, sperăm, v-am obișnuit. Am primit zeci de recenzii și mesaje de apreciere de tipul “oameni drăguți”, “amabilitate”, “răbdare”, “corectitudine”, “serviciu clienți ireproșabil” etc..
  • Prețurile reduse comparativ cu media pieței și foarte reduse având în vedere calitatea serviciului.

Am menționat mai sus doar categoriile principale de satisfacție printre clienții noștri. Dacă aveți curiozitatea să vedeți o parte dintre aceste mesaje de mulțumire și recomandare, puteți căuta “traduceri Poesis” în Google și puteți astfel observa recomandare cu recomandare. În cazul celor mai multe aveți trecut și ce-au apreciat.

Citește și
Lovitură pentru Serghei Șoigu. În Rusia e scandal uriaș, a fost arestată o a treia persoană anchetată în dosarul viceministrului rus al Apărării

În final, fiecare membru al echipei Poesis vă mulțumește pentru fiecare dintre mesajele voastre, pentru timpul pe care l-ați investit scriind recenziile voastre și pentru cuvintele frumoase pe care ni le-ați adresat. Și pentru că nu o spunem suficient de des, nici n-am avea cum, fiecare părere sau recenzie contează. Sunt zile și zile, unele dificile, altele în care este aproape imposibil să finalizăm tot ce ne-am propus și să asigurăm ajutorul partenerilor noștri, iar aprecierile voastre, fiecare dintre ele, sunt motivație suficientă pentru a face mereu acel pas suplimentar, acel efort în plus, indiferent de oră, ca totul să iasă exact cum trebuie.

Poesis vă urează mult succes în activitățile voastre, atât individuale cât și cele din firmele pe care le conduceți ori în care lucrați.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum putem integra practicile ecologice în viața de zi cu zi a copiilor
(P) Cum putem integra practicile ecologice în viața de zi cu zi a copiilor

Planeta noastră se confruntă cu o serie de provocări majore: schimbări climatice, poluare, resurse epuizate.

(P) Suplimentele cu probiotice: o metodă modernă antistres
(P) Suplimentele cu probiotice: o metodă modernă antistres

Viața modernă, activă și agitată pe care o trăim astăzi cu toții a venit la pachet nu numai cu multiple beneficii, ci și cu anumite situații ce contribuie la resimțirea unui stres permanent la nivelul întregului organism, atât somatic cât și psihic.

 

(P) Ghid spre independența financiară prin investiții inteligente: ce poți face cu banii după ce i-ai economisit
(P) Ghid spre independența financiară prin investiții inteligente: ce poți face cu banii după ce i-ai economisit

Obținerea independenței financiare este un obiectiv pe care mulți îl urmăresc, iar investițiile inteligente joacă un rol important în atingerea acestui scop.

Recomandări
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul
Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul

Un oficial de rang înalt din Hamas a declarat pentru AP că grupul islamist militant este dispus să accepte un armistițiu de cinci ani sau mai mult cu Israelul.

 

Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale
Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale

Alte trei bănci au câștigat procesele cu Autoritatea Națională a Consumatorilor, care le obligase să emită scandețare cu rate egale la credite pentru toși clienții. La acest moment sunt cinci instituții bancare care au avut căștig de cauză.