(P) De ce își schimbă unul dintre cele mai răspândite lanțuri de cafenele to go din România numele?

cafenea
Pro TV

Dacă ați vizitat în ultimii ani Bucovina cu siguranță, ați sesizat trecând prin localitățile din regiune numărul mare de cafenele cu un logo roșu, B-Caffe.

Ori poate că v-ați întâlnit cu brandul Zireto de curând în Iași, Oradea sau Bacău. Aceste două nume au ceva în comun: reprezintă aceeași companie.

Dacă ați vizitat în ultimii ani Bucovina cu siguranță ați sesizat trecând prin localitățile din regiune numărul mare de cafenele cu un logo roșu, B-Caffe. Ori poate că v-ați întâlnit cu brandul Zireto de curând în Iași, Oradea sau Bacău. Aceste două nume au ceva în comun: reprezintă aceeași companie.

Povestea începe în 2017 când în Suceava era lansat brandul B-Caffe. O companie care vindea băuturi calde și reci pe bază de cafea premium, produsă de o firmă cu tradiție din Italia. Modelul de business adoptat era unul de tip fast quality coffe, adică plăcerea unei cafele de cea mai bună calitate, servită rapid în varianta to go și la prețuri accesibile. Curând, acest mic brand local avea să devină un lanț de cafenele răspândit în toată zona de Nord-Est a țării.

5 ani mai târziu și după 64 de locații deschise în întreaga țară, compania a simțit nevoia unui rebranding care să țină pasul cu această evoluție accelerată. Vechiul brand, B-Caffe, este un nume cunoscut în comunitățile din Bucovina și împrejurimi. Acesta a avut un succes deosebit atât în marile orașe, cât și în localitățile rurale sau urbane mai mici în care a pătruns. B-Caffe a fost un concept inovator care a reușit să strângă mici comunități de pasionați de cafea în afara granițelor municipale unde erau în mod uzual întâlnite. Accesibilitatea cafelei de calitate, atât în ceea ce privește locația geografică, cât și prețul, au făcut din B-Caffe un brand simbol cu care multe persoane asociază începutul de zi.

Citește și
p
(P) „Furtuna de Onix”: O carte de aventură plină de magie și sacrificii, perfectă de citit în mijlocul iernii

Însă extinderea rapidă către restul țării este prevăzută de către conducerea companiei, iar semnalele sunt deja acolo. Lanțul de cafenele poate fi găsit în prezent în șapte județe din țară și vizează expansiunea către Sud-Est și Vest. Astfel, ca o consecință a creșterii numărului de locații, dar și ca o pregătire pentru dezvoltarea anticipată, a fost decisă schimbarea numelui în Zireto.

Locațiile deschise anul acesta, printre care și cele din orașele Iași, Bacău și Oradea, au fost inaugurate deja sub brandul Zireto. Celelalte locații existente își schimbă treptat identitatea, ajungând rapid de la B la Z. Calitatea produselor, gustul autentic și relațiile consolidate cu brandul vechi vor rămâne aceleași, ne asigură CEO-ul companiei, Severin Tcaciuc Jr. Acesta susține că: „Dorința noastră de a ne extinde pe plan național și de ce nu, la nivel european, este dovada necesității de a ne adapta contextelor noi create. Astfel, pentru a pregăti brandul să poată concura cu marii competitori de pe piețele noi avem nevoie de o identitate care să surprindă exact ceea ce transmite compania noastră: inovație, modern, calitate, accesibilitate. Schimbarea identității de brand a urmat natural creșterii extraordinare pe care am avut-o în cei cinci ani de B-Caffe și știm că Zireto ne va aduce și mai mult de atât.”
Rebrandingul vine ca un răspuns la nevoia de adaptare a companiei la peisajul tot mai larg de afaceri în care își face loc. Noul brand Zireto vine dintr-o nevoie de modernizare, acesta purtând în continuare în spatele său o poveste de succes a unei companii românești care în aceste vremuri instabile reușește să se dezvolte și să anticipeze cu entuziasm viitorul.

Articol recomandat de sport.ro
Dan Șucu este noul proprietar al clubului Genoa: ”Pachetul majoritar de acțiuni a fost vândut!” | OFICIAL
Dan Șucu este noul proprietar al clubului Genoa: ”Pachetul majoritar de acțiuni a fost vândut!” | OFICIAL

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) „Furtuna de Onix”: O carte de aventură plină de magie și sacrificii, perfectă de citit în mijlocul iernii
(P) „Furtuna de Onix”: O carte de aventură plină de magie și sacrificii, perfectă de citit în mijlocul iernii

Iarna este anotimpul poveștilor. Învelită într-o pătură pufoasă, cu o cană de ciocolată caldă în mână și fulgi de zăpadă dansând pe geam, nimic nu se compară cu plăcerea unei cărți bune!

(P) Cât costă o revopsire completă a mașinii tale
(P) Cât costă o revopsire completă a mașinii tale

Revopsirea completă a unei mașini este o decizie majoră, fie că dorești să redai vehiculului tău strălucirea inițială, să îți personalizezi mașina cu o culoare nouă sau să repari daunele cauzate de factori externi.

(P) Casa Verde 2024: Cum selectezi oferta care îți aduce cele mai mari beneficii
(P) Casa Verde 2024: Cum selectezi oferta care îți aduce cele mai mari beneficii

În această perioadă, beneficiarii programului Casa Verde 2024 tebuie să aleagă instalatorul și oferta ideală pentru implementarea unui sistem fotovoltaic.

Recomandări
Un politician anchetat de DNA și o tânără de 23 ani, prinsă cu gloanțe anul trecut în Parlament, printre deputații abia aleși
Un politician anchetat de DNA și o tânără de 23 ani, prinsă cu gloanțe anul trecut în Parlament, printre deputații abia aleși

A fost agitație în Parlament, unde miercuri deputații abia aleși au avut de îndeplinit câteva formalități înainte să intre în pâine după validare.

România, la un pas de a deveni „nerecomandată pentru investiții”. Rating de țară retrogradat, amenințare la stabilitatea UE
România, la un pas de a deveni „nerecomandată pentru investiții”. Rating de țară retrogradat, amenințare la stabilitatea UE

Comisia Europeană a inclus România pe lista statelor cu dezechilibre economice grave, care amenință stabilitatea Uniunii Europene.

Dan Șucu, pe prima pagină La Gazzetta dello Sport după preluarea Genoa CFC: ”Donald Trump de România”
Dan Șucu, pe prima pagină La Gazzetta dello Sport după preluarea Genoa CFC: ”Donald Trump de România”

Preluarea Genoa CFC, cel mai vechi club de fotbal din Italia, de către omul de afaceri român Dan Șucu, ține prima pagină La Gazzetta dello Sport, una dintre cele mai importante publicații sportive din lume. Șucu este numit ”Donald Trump de România”.