(P) De ce își schimbă unul dintre cele mai răspândite lanțuri de cafenele to go din România numele?

cafenea
Pro TV

Dacă ați vizitat în ultimii ani Bucovina cu siguranță, ați sesizat trecând prin localitățile din regiune numărul mare de cafenele cu un logo roșu, B-Caffe.

Ori poate că v-ați întâlnit cu brandul Zireto de curând în Iași, Oradea sau Bacău. Aceste două nume au ceva în comun: reprezintă aceeași companie.

Dacă ați vizitat în ultimii ani Bucovina cu siguranță ați sesizat trecând prin localitățile din regiune numărul mare de cafenele cu un logo roșu, B-Caffe. Ori poate că v-ați întâlnit cu brandul Zireto de curând în Iași, Oradea sau Bacău. Aceste două nume au ceva în comun: reprezintă aceeași companie.

Povestea începe în 2017 când în Suceava era lansat brandul B-Caffe. O companie care vindea băuturi calde și reci pe bază de cafea premium, produsă de o firmă cu tradiție din Italia. Modelul de business adoptat era unul de tip fast quality coffe, adică plăcerea unei cafele de cea mai bună calitate, servită rapid în varianta to go și la prețuri accesibile. Curând, acest mic brand local avea să devină un lanț de cafenele răspândit în toată zona de Nord-Est a țării.

5 ani mai târziu și după 64 de locații deschise în întreaga țară, compania a simțit nevoia unui rebranding care să țină pasul cu această evoluție accelerată. Vechiul brand, B-Caffe, este un nume cunoscut în comunitățile din Bucovina și împrejurimi. Acesta a avut un succes deosebit atât în marile orașe, cât și în localitățile rurale sau urbane mai mici în care a pătruns. B-Caffe a fost un concept inovator care a reușit să strângă mici comunități de pasionați de cafea în afara granițelor municipale unde erau în mod uzual întâlnite. Accesibilitatea cafelei de calitate, atât în ceea ce privește locația geografică, cât și prețul, au făcut din B-Caffe un brand simbol cu care multe persoane asociază începutul de zi.

Citește și
O celebră jurnalistă din Kosovo i-a înfuriat pe români cu postarea de după meciul dintre România și Kosovo

Însă extinderea rapidă către restul țării este prevăzută de către conducerea companiei, iar semnalele sunt deja acolo. Lanțul de cafenele poate fi găsit în prezent în șapte județe din țară și vizează expansiunea către Sud-Est și Vest. Astfel, ca o consecință a creșterii numărului de locații, dar și ca o pregătire pentru dezvoltarea anticipată, a fost decisă schimbarea numelui în Zireto.

Locațiile deschise anul acesta, printre care și cele din orașele Iași, Bacău și Oradea, au fost inaugurate deja sub brandul Zireto. Celelalte locații existente își schimbă treptat identitatea, ajungând rapid de la B la Z. Calitatea produselor, gustul autentic și relațiile consolidate cu brandul vechi vor rămâne aceleași, ne asigură CEO-ul companiei, Severin Tcaciuc Jr. Acesta susține că: „Dorința noastră de a ne extinde pe plan național și de ce nu, la nivel european, este dovada necesității de a ne adapta contextelor noi create. Astfel, pentru a pregăti brandul să poată concura cu marii competitori de pe piețele noi avem nevoie de o identitate care să surprindă exact ceea ce transmite compania noastră: inovație, modern, calitate, accesibilitate. Schimbarea identității de brand a urmat natural creșterii extraordinare pe care am avut-o în cei cinci ani de B-Caffe și știm că Zireto ne va aduce și mai mult de atât.”
Rebrandingul vine ca un răspuns la nevoia de adaptare a companiei la peisajul tot mai larg de afaceri în care își face loc. Noul brand Zireto vine dintr-o nevoie de modernizare, acesta purtând în continuare în spatele său o poveste de succes a unei companii românești care în aceste vremuri instabile reușește să se dezvolte și să anticipeze cu entuziasm viitorul.

Articol recomandat de sport.ro
Ce scriu maghiarii după scandalul de pe Arena Națională: ”Toată lumea se aștepta la asta din partea românilor”
Ce scriu maghiarii după scandalul de pe Arena Națională: ”Toată lumea se aștepta la asta din partea românilor”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Woomie.ro aduce în România peste 17 milioane de piese auto second-hand la prețuri avantajoase
(P) Woomie.ro aduce în România peste 17 milioane de piese auto second-hand la prețuri avantajoase

Woomie.ro, platformă online specializată în vânzarea de piese auto second-hand

 

(P) HostRiver se impune din nou în industria găzduirii web
(P) HostRiver se impune din nou în industria găzduirii web

HostRiver, compania românească care redefinește standardele găzduirii web, își consolidează poziția de lider pe piață prin investiții de peste 70.000 de euro în infrastructură de ultimă generație.

(P) Reduceri de Sărbători la Garmin Romania: peste 80 produse cu discounturi de până la 46%
(P) Reduceri de Sărbători la Garmin Romania: peste 80 produse cu discounturi de până la 46%

Între 15 noiembrie și 27 decembrie, Garmin susține shopping-ul de cadouri smart cu o campanie de Reduceri de Sărbători.

Recomandări
Efectul „pervers” denunțat de Cristian Pîrvulescu în privința alegerilor parlamentare: „Va premia partidele”
Efectul „pervers” denunțat de Cristian Pîrvulescu în privința alegerilor parlamentare: „Va premia partidele”

Analistul politic Cristian Pîrvulescu afirmă că e foarte probabil ca prezenţa la vot la alegerile legislative să fie destul de mare, datorită plasării scrutinului parlamentar între cele două tururi ale alegerilor prezidenţiale.

Kremlinul a dezvăluit ce ultimatumuri i-a dat Putin lui Scholz. „Noile realități” impuse de liderul Rusiei
Kremlinul a dezvăluit ce ultimatumuri i-a dat Putin lui Scholz. „Noile realități” impuse de liderul Rusiei

Kremlinul a dezvăluit o parte din conversația purtată de cancelarul german Olaf Scholz cu președintele rus Vladimir Putin.

Este oficial. Ce măsuri au fost dispuse după meciul tensionat dintre România și Kosovo
Este oficial. Ce măsuri au fost dispuse după meciul tensionat dintre România și Kosovo

Meciul România - Kosovo, din Liga Națiunilor, a fost abandonat de oaspeți în prelungiri, cu doar un minut înainte de final. După scandalul de pe „Arena Națională”, au fost luate și primele măsuri.