(P) DataIntelligence.ro - primul hub de date din România pentru profesioniștii din marketing

DataIntelligence

Publicis Groupe România, cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, a lansat oficial dataintelligence.ro.

Este primul hub de date adresat profesioniștilor din marketing, conceput pentru a oferi acces la o multitudine de informații esențiale pentru decizii de business bazate pe date. Noua platformă oferă o gamă variată de resurse, dar și posibilitatea de a explora datele în timp real, acces la studii de caz, exemple de rapoarte, articole și chiar un dicționar de date care clarifică terminologia specifică.

Care este valoarea YTD a pieței media în România în anul 2023 și care este variația față de anul trecut? Care este brand-ul cu cea mai mare investiție în OOH din categoria Finance? Ce premiu este mai popular în România, în marketing: electrocasnicele sau vacanțele?

Acum, marketerii pot afla singuri răspunsul la aceste întrebări, dar și la multe altele, accesând zilnic noua platformă dataintelligence.ro. Aceasta din urmă își propune să fie o destinație online utilă pentru profesioniștii din marketing care doresc să își bazeze deciziile pe date concrete, dar și o sursă de educare pentru cei care urmăresc să dobândească mai multe cunoștințe relevante, de actualitate în domeniu.

Citește și
kaufkand varstnici
(P) Kaufland România și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, a lansat Camera de Socializare a Seniorilor

”Dataintelligence.ro reprezintă un instrument esențial pentru profesioniștii din domeniul marketingului, oferindu-le acces la informații critice actualizate în mod constant, indispensabile pentru luarea deciziilor într-un peisaj în continuă schimbare.

Această platformă dinamică este un punct de referință în evoluția pieței de comunicare și ne mândrim să punem această resursă valoroasă la dispozitia profesioniștilor din România”, a declarat Ilinca Nițu, Data Intelligence Business Growth Director, Publicis Groupe România.

”În ultimii trei ani, toate cercetările, monitorizările și analizele întreprinse de echipa Data Intelligence, interpretând un volum mare de semnale primite de la consumatori, au dus la crearea unei adevărate baze de date menite să răspundă unor obiective concrete de marketing.

Le mulțumim partenerilor noștri, fiecare colaborare a mai pus o piatră la baza acestui demers. Am considerat că este momentul să returnăm o parte din acest know-how, să asigurăm o ciclicitate în educarea cu privire la luarea deciziilor bazate pe date”, a adăugat despre platformă Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead, Publicis Groupe România.

Platforma prezintă peste 40 de soluții Data Intelligence cu focus pentru poziționarea de brand, business insights, communication effectiveness și consumer intelligence, fiind relevante în prezent pentru 48 de industrii.

”Lansarea primului hub de date destinat profesioniștilor din domeniul marketingului este un pas firesc ce vine în continuarea tuturor eforturilor noastre de până acum de a susține dezvoltarea de strategii de marketing, vânzări și business, cu rezultate cuantificabile, pornind de la date. Credem cu tărie într-un viitor al deciziilor și al creativității bazate pe date, iar dataintelligence.ro, cu toate soluțiile pe care le pune la dispoziție, cu toate actualizările menite să asigure relevanța informațiilor, este piatra de temelie pe care o așezăm pentru acesta”, a spus Ștefan Iordache, Chief Operating Officer, Publicis Groupe România.

dataintelligence.ro asigură zilnic actualizări ale diverselor soluții prezentate, fiind un tool util celor care activează în domeniul marketing-ului. Informațiile sunt disponibile pe www.dataintelligence.ro, dar și în newsletter-ul periodic dedicat, la care se pot înscrie toți cei care doresc să primească mai multe detalii și insight-uri relevante.
 

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Kaufland România și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, a lansat Camera de Socializare a Seniorilor
(P) Kaufland România și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, a lansat Camera de Socializare a Seniorilor

Kaufland România în parteneriat cu Asociația Niciodată Singur au lansat oficial Camera de Socializare a Seniorilor, un spațiu dedicat vârstnicilor în incinta Galeriei Kaufland Pantelimon (Soș. Pantelimon, nr. 244-246).  

(P) ASUS ProArt P16 OLED: Performanță fără limite pentru profesioniștii creativi
(P) ASUS ProArt P16 OLED: Performanță fără limite pentru profesioniștii creativi

Când inspirația nu cunoaște limite, ai nevoie de un laptop care să se ridice la înălțimea ideilor tale.

(P) La ROG Challenge 2024, liceenii pasionați de gaming au devenit dezvoltatori de jocuri video
(P) La ROG Challenge 2024, liceenii pasionați de gaming au devenit dezvoltatori de jocuri video

Într-o lume tot mai digitalizată, pasiunea pentru jocurile video nu mai înseamnă doar distracție. Liceenii bucureșteni au demonstrat că acestea pot fi o formă de artă și un prim pas spre o carieră în programare sau tehnologie.

Recomandări
Armata Română în alertă, după ce a detectat un ”semnal de ţintă aeriană de mici dimensiuni” la 15 kilometri de Chilia Veche
Armata Română în alertă, după ce a detectat un ”semnal de ţintă aeriană de mici dimensiuni” la 15 kilometri de Chilia Veche

Ministerul Apărării a anunţat, joi seara, că radarele Armatei au detectat un ”semnal de ţintă aeriană de mici dimensiuni” la 15 kilometri de Chilia Veche.

Noi detalii în cazul prăbușirii avionului în Kazahstan. Rușii ar fi confundat aparatul cu o dronă a Ucrainei
Noi detalii în cazul prăbușirii avionului în Kazahstan. Rușii ar fi confundat aparatul cu o dronă a Ucrainei

Avionul companiei din Azerbaidjan, prăbușit în Kazahstan, a fost cel mai probabil, lovit de o rachetă sol-aer a unui sistem rusesc Panțir, care l-ar fi confundat cu o dronă ucraineană.

Facturile Nordis, prezentate de Marcel Ciolacu, prezintă mai multe semne de întrebare cu privire la veridicitatea lor
Facturile Nordis, prezentate de Marcel Ciolacu, prezintă mai multe semne de întrebare cu privire la veridicitatea lor

Marcel Ciolacu s-a ținut de cuvânt și a postat pe TikTok documente care, spune el, ar fi dovada că a plătit din banii personali zborurile la Nisa și Madrid.