(P) Arta de a atrage clienții!
Domeniul Horeca a fost dintotdeauna unul competitiv, iar acum, mai mult că niciodată, hotelurile și resorturile trebuie să depună un extra efort pentru a atrage din nou clienții.
Comoditățile oferite în mod gratuit precum papuci unica folosinta hotel, accesorii hotel, săpun hotel, șampon hotel, gel de duș hotel, devin resurse importante într-o stragetie de marketing continuă.
Șansele sunt mai mari ca un client să se reîntoarcă la un hotel unde a stat în concediul trecut dacă acesta i-a oferit toate condițiile fără să îl taxeze în plus. Deci, un set de cosmetice hoteliere sau prosoape si halate hotel devin investiții pe care orice antreprenor Horeca trebuie să le facă.
Facilitățile hotelului sunt primare sau extra, oferite de cei care vând cazare oaspeților. Acestea vor varia în funcție de tipul de proprietate (de exemplu, hotel de lux vs. hostel) și de la proprietate la proprietate.
Facilitățile includ dotări suplimentare în cameră - precum aer condiționat, divertisment (TV / muzica), Wi-Fi, articole de toaletă, halate și multe altele - și prime de la proprietate - inclusiv parcare, mese, piscine, zone comune, opțiuni de fitness și recreere. Utilizarea facilitaților de la proprietate are de obicei o taxă sau un cost asociat. O amenajare poate include orice dincolo de elementele de bază ale unei camere, cum ar fi un mediu curat și sigur.
Dotările sunt o ocazie excelenta pentru a vă asigura oaspeții să se simță confortabil și răsfățați în timpul șederii. Cu toate acestea, este important să vă pregătiți facilitățile cu o atenție deosebită asupra rezultatelor și capacității de a funcționa profitabil. De asemenea, doriți să oferiți o experiență consecventă a oaspeților, selectând facilitați care să se alinieze la așteptările călătorilor. Dacă aveți o proprietate de lux, furnizarea de săpunuri și șampoane pe buget va fi probabil considerată ca fiind inferioară de către oaspeții voștri. Dar dacă călătorul țintă are un buget, simpla disponibilitate a articolelor de toaletă vă poate diferenția de restul.
Tipuri de servicii care pot fi oferite:
Lucruri elementare
Presupunând că o cameră bine întreținută și sigură, la un preț bun, este linia de bază, trebuie să examinam facilitățile pe care majoritatea oaspeților le așteaptă atunci când fac o rezervare. Rețineți că acestea nu vă vor diferenția proprietatea, dar faptul că nu le aveți ar putea avea un impact asupra experienței oaspeților și ar putea duce la recenzii mai puțin strălucitoare.
Confort
Wi-Fi gratuit, unități de calcat, telefon, uscător de par, seif, multe umerașe, depozit de bagaje, aer condiționat, perdele opace, televizor, articole de toaletă gratuite, minibar etc. - acestea sunt elemente de confort!
Indiferent dacă vă adresați călătorilor de weekend care încarcă fotografii, FaceTiming cu familia și streaming video sau călătorilor business care trimit e-mailuri și fac apeluri video - este esențial să aveți Wi-Fi care funcționează perfect în orice moment, în toate locațiile.
Având în vedere că aparatele de cafea cu capsule, prezente în camera, cresc în popularitate, mulți oaspeți sunt încântați să găsească aceste mașini disponibile în camerele lor. Chiar dacă proprietatea oferă room service, confortul de a prepara rapid și ușor cafea în sine îmbunătățește experiența din cameră. În mod similar, apa îmbuteliată gratuită oferită la sosire și disponibilă pe tot parcursul sejurului este o altă tendință de amenajare apreciată de călătorii moderni.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.