(P) Arta de a atrage clienții!

horeca
StirilePROTV

Domeniul Horeca a fost dintotdeauna unul competitiv, iar acum, mai mult că niciodată, hotelurile și resorturile trebuie să depună un extra efort pentru a atrage din nou clienții.

Comoditățile oferite în mod gratuit precum papuci unica folosinta hotel, accesorii hotel, săpun hotel, șampon hotel, gel de duș hotel, devin resurse importante într-o stragetie de marketing continuă.

Șansele sunt mai mari ca un client să se reîntoarcă la un hotel unde a stat în concediul trecut dacă acesta i-a oferit toate condițiile fără să îl taxeze în plus. Deci, un set de cosmetice hoteliere sau prosoape si halate hotel devin investiții pe care orice antreprenor Horeca trebuie să le facă.

Facilitățile hotelului sunt primare sau extra, oferite de cei care vând cazare oaspeților. Acestea vor varia în funcție de tipul de proprietate (de exemplu, hotel de lux vs. hostel) și de la proprietate la proprietate.

Facilitățile includ dotări suplimentare în cameră - precum aer condiționat, divertisment (TV / muzica), Wi-Fi, articole de toaletă, halate și multe altele - și prime de la proprietate - inclusiv parcare, mese, piscine, zone comune, opțiuni de fitness și recreere. Utilizarea facilitaților de la proprietate are de obicei o taxă sau un cost asociat. O amenajare poate include orice dincolo de elementele de bază ale unei camere, cum ar fi un mediu curat și sigur.

Citește și
cadouri pt copii
(P) Idei de cadouri de Crăciun în funcție de vârsta copilului și de buget

Dotările sunt o ocazie excelenta pentru a vă asigura oaspeții să se simță confortabil și răsfățați în timpul șederii. Cu toate acestea, este important să vă pregătiți facilitățile cu o atenție deosebită asupra rezultatelor și capacității de a funcționa profitabil. De asemenea, doriți să oferiți o experiență consecventă a oaspeților, selectând facilitați care să se alinieze la așteptările călătorilor. Dacă aveți o proprietate de lux, furnizarea de săpunuri și șampoane pe buget va fi probabil considerată ca fiind inferioară de către oaspeții voștri. Dar dacă călătorul țintă are un buget, simpla disponibilitate a articolelor de toaletă vă poate diferenția de restul.

Tipuri de servicii care pot fi oferite:

Lucruri elementare

Presupunând că o cameră bine întreținută și sigură, la un preț bun, este linia de bază, trebuie să examinam facilitățile pe care majoritatea oaspeților le așteaptă atunci când fac o rezervare. Rețineți că acestea nu vă vor diferenția proprietatea, dar faptul că nu le aveți ar putea avea un impact asupra experienței oaspeților și ar putea duce la recenzii mai puțin strălucitoare.

Confort
Wi-Fi gratuit, unități de calcat, telefon, uscător de par, seif, multe umerașe, depozit de bagaje, aer condiționat, perdele opace, televizor, articole de toaletă gratuite, minibar etc. - acestea sunt elemente de confort!

Indiferent dacă vă adresați călătorilor de weekend care încarcă fotografii, FaceTiming cu familia și streaming video sau călătorilor business care trimit e-mailuri și fac apeluri video - este esențial să aveți Wi-Fi care funcționează perfect în orice moment, în toate locațiile.

Având în vedere că aparatele de cafea cu capsule, prezente în camera, cresc în popularitate, mulți oaspeți sunt încântați să găsească aceste mașini disponibile în camerele lor. Chiar dacă proprietatea oferă room service, confortul de a prepara rapid și ușor cafea în sine îmbunătățește experiența din cameră. În mod similar, apa îmbuteliată gratuită oferită la sosire și disponibilă pe tot parcursul sejurului este o altă tendință de amenajare apreciată de călătorii moderni.

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Idei de cadouri de Crăciun în funcție de vârsta copilului și de buget
(P) Idei de cadouri de Crăciun în funcție de vârsta copilului și de buget

Crăciunul este momentul perfect pentru a aduce bucurie în sufletele celor dragi, iar alegerea cadoului ideal pentru copii poate fi o provocare plăcută și interesantă.

(P) Cum să-ți menții culoarea vibrantă: 5 sfaturi pentru părul vopsit
(P) Cum să-ți menții culoarea vibrantă: 5 sfaturi pentru părul vopsit

Părul vopsit are nevoie de o atenție specială pentru a-și păstra nuanța vibrantă și sănătatea naturală. Fie că ai optat pentru o culoare intensă sau pentru reflexe subtile, îngrijirea corespunzătoare este cheia pentru a te bucura de un păr strălucitor.  

(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice

Rapsodia Română nr. 1 de George Enescu a fost interpretată pe scena Teatrului La Fenice de Orchestra Operei Naționale București, într-un concert dedicat Zilei Naționale a României, acompaniat de vinurile Jidvei.

 

 

 

Recomandări
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, joi dimineață, o avertizare Cod portocaliu de vânt puternic, valabilă până joi seară, și două avertizări Cod galben de viscol şi vânt puternic, valabile până vineri dimineață.

Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie
Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie

Continuă ancheta în cazul tragediei aviatice din Kazahstan. Autoritățile au găsit cutia neagră a aparatului de zbor, cu ultimele convorbiri din cabina de pilotaj.

Moșul a adus „dovada” greșită. Boarding Pass: Facturile arătate de Marcel Ciolacu, emise după zborurile „problematice”
Moșul a adus „dovada” greșită. Boarding Pass: Facturile arătate de Marcel Ciolacu, emise după zborurile „problematice”

Boarding Pass, site specializat în ştiri din aviaţie, continuă verificările vizând facturile prezentate de prim-ministrul Marcel Ciolacu ca dovadă a faptului că și-a achitat personal călătoriile cu avioane private în 2022.