Munca în call-center, de la job studențesc, la un câștig de 8.000 lei. Ce limbi străine îți saltă salariul

Call Center

Cei care cunosc limbi străine, în special limbi exotice, au mari șanse să-și găsească un loc de muncă, în condițiile în care tot mai multe companii străine își externalizează serviciile de relații cu clienții în România.

Site-urile de recrutare abundă de oferte de angajare pentru call-center sau pentru joburi de suport clienți, având în vedere că multe companii internaționale își deschid birouri în România, unde își externalizează aceste servicii.

Fie că vorbim de companii telecom, companii de telemarketing, de vazari prin telefon sau alte servicii, operatorii de call-center sunt unii dintre cei mai căutați angajați pe piața muncii.

Deși nu întotdeauna salariile sunt mari în domeniu, un job în call-center vine cu alte avantaje: permite un program flexibil, de aceea poate fi un job potrivit pentru studenți sau pentru cei care vor un loc de muncă part-time, pentru a câștiga bani în plus.

Totuși, în funcție de limbile străine pe care le știu candidații pentru un job în call-center, salariile pot crește semnificativ. Engleza și franceza nu mai sunt considerate un plus în momentul recrutării, însă vorbitorii de limbi rare pe piața din România cu siguranță își pot negocia salarii mari chiar și în domeniul relațiilor cu clienții.

Citește și
Receptioner OLX
Recepționerii, între cei mai căutați angajați pe piața muncii. Ce salarii plătesc hotelierii

Astfel, pe piața din România, cele mai căutate limbi străine pentru call-center sunt araba, rusa, spaniola, mandarina, daneza, suedeza, olandeza, dar și limbile țărilor din estul Europei, respectiv ungară, slovacă, cehă sau poloneză. De asemenea, și germana este o limbă la mare căutare pe piața muncii și care aduce salarii mari celor care o cunosc.

La call-center niciun job nu seamănă cu altul, iar salariile oscilează destul de mult, în funcție de domeniul de activitate în care activează compania. La secțiunea Locuri de muncă de pe OLX, angajatorii care fac recrutări pentru call-center și pentru servicii de suport oferă salarii între 2.000 de lei net și 8.000 de lei.

În ceea ce privește abilitățile pe care trebuie să le aibă viitorii angajați, în primul rând trebuie să fie buni comunicatori, atât în limba maternă, cât și în limba străină solicitată, dacă este un job într-o limbă străină.

De asemenea, trebuie să asculte și să înțeleagă nevoile clineților, dar și practicile și politicile companiei pentru care lucrează. Competențele de operare pe calculator sunt obligatorii.

Capacitatea de a lucra în echipă, dar și de a colabora cu persoane de alte vârste și naționalități, precum și lucrul eficient sub presiune și păstrarea unui ton prietenos în condiții de stres sunt de asemenea atuuri pentru cei care vor să se angajeze în call-center.

În consecință, joburile în call-center sau de support pot fi o oportunitate pentru studenți sau pentru absolvenții la început de drum pentru a câștiga bani și de a avea un program flexibil. Totodată, cunoașterea unor limbi străine, în special a celor care se găsesc rar pe piața din România, ajută și la obținerea unor salarii mari.

Vezi pe OLX care sunt locurile de muncă disponibile pentru lucrători în call-center și servicii cu clienții!

Articol recomandat de sport.ro
Decizia luată de Jordan Chiles după ce a pierdut medalia de bronz în fața Anei Bărbosu
Decizia luată de Jordan Chiles după ce a pierdut medalia de bronz în fața Anei Bărbosu

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Recepționerii, între cei mai căutați angajați pe piața muncii. Ce salarii plătesc hotelierii
Recepționerii, între cei mai căutați angajați pe piața muncii. Ce salarii plătesc hotelierii

Sezonul de vară vine cu o multitudine de oferte de angajare în domeniul industriei ospitalității, iar recepționerii sunt între cei mai căutați angajați din turism.

Cum poți câștiga peste 4.000 de lei pe lună lucrând în call center. Detaliul care face diferența
Cum poți câștiga peste 4.000 de lei pe lună lucrând în call center. Detaliul care face diferența

Joburile în call-center sunt tot mai multe pe site-uile de recrutare și s-au divestificat semnificativ în ultimii ani.

Personalul administrativ, indispensabil în orice companie. Ce salariu primește un asistent manager
Personalul administrativ, indispensabil în orice companie. Ce salariu primește un asistent manager

Cererea pentru personal administrativ și de secretariat a fost dintotdeauna una crescută, pe măsură ce au apărut tot mai multe firme, iar economia românească a trecut de la una de producție la una majoritar de servicii și consultanță.

Recomandări
Noii aleși, primă zi cu scandal în Parlament. De la „ți-l iau că te agresez”, la „femeia de oțel a României și a lumii”
Noii aleși, primă zi cu scandal în Parlament. De la „ți-l iau că te agresez”, la „femeia de oțel a României și a lumii”

Noul Parlament și-a început activitatea, care se anunță agitată și stridentă, cel puțin după cum a arătat prima zi, cu scandaluri și proteste.  

Povestea celor „două Românii”: Una cu mai puțini săraci decât în Germania sau Franța, alta cu ani buni de dezvoltare în urmă
Povestea celor „două Românii”: Una cu mai puțini săraci decât în Germania sau Franța, alta cu ani buni de dezvoltare în urmă

București-Ilfov este regiunea europeană cu cel mai mic risc de sărăcie a populației din UE, doar 2,1%, arată ultimele statistici Eurostat.

Viktor Orban, la București: ”România este importantă pentru Ungaria”. Tranzacția MVM-E.ON naște suspiciuni
Viktor Orban, la București: ”România este importantă pentru Ungaria”. Tranzacția MVM-E.ON naște suspiciuni

Aflat într-o vizită oficială la București, premierul Ungariei, Viktor Orban, a declarat că România este importantă pentru Ungaria, atât din punct de vedere economic, cât și energetic.