Salonul de la Geneva se deschide marti. Aston Martin va prezenta noul model, Vulcan, in valoare de 2 milioane de euro
Masini super rapide, autovehicule ce se conduc singure sau care au fost realizate cu ajutorul unei imprimante tridimensionale.
Sunt doar cateva dintre atractiile salonului auto de la Geneva, ce isi deschide marti portile pentru jurnalisti.
Anul acesta, in fata publicului, vor parca peste o mie de masini, dintre care 130 sunt modele nou-noute.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
2015 este anul masinilor sport, atat de puternice incat nu pot fi conduse decat pe circuit. Iar soferul trebuie sa ia lectii inainte sa se urce la volan.
Steve Fowler, redactor-sef, "Auto Express": "Industria auto europeana traverseaza inca o perioada dificila. Singurele care o duc bine sunt companiile premium si cele care produc modele neobisnuite. Asadar, vom vedea un nou model de Ferrari, cei de la McLaren pregatesc, la randul lor, modele noi. Vom vedea si noul Aston Martin Vulcan."
In valoare de peste doua milioane de euro, Aston Martin Vulcan a fost creat in doar 24 de exemplare, vandute inainte ca masina sa fie prezentata publicului, la Geneva.
Nici constructorul auto german Audi nu se lasa mai prejos. Noul R8 atinge 100 de km pe ora in doar 3,2 secunde si "zboara" cu 330 de km pe ora.
Jim Holder, jurnalist "Auto Car": "Nicioadata pana acum cererea pentru masini scumpe nu a fost atat de mare."
De atentie se vor bucura si masinile care se conduc singure, precum "Budii". Un scanner telescopic instalat pe acoperis ajuta autovehiculul, creat de o companie elvetiana, sa urmeze drumul fara ajutorul soferului. Dupa primele plimbari, cel care se afla la volan nu mai trebuie sa faca nicio setare, intrucat masina ii inregistreaza optiunile si le aplica la fiecare deplasare.
Steve Fowler, redactor-sef, "Auto Express": "Genul acesta de tehnologie va juca un rol important in viitor. Ea este folosita de numeroase masini de pe piata si va fi implementata tot mai des."
De la Geneva nu vor lipsi, bineinteles, indraznetele modele concept. Dintre ele se remarca "Light Cocoon", un autovehicul creat de constructorul german EDAG, cu ajutorul unei imprimante 3D.