Politia belgiana isi avertizeaza cetatenii sa NU mai foloseasca reactiile pe Facebook. Ce ar face reteaua de socializare
Autoritatile belgiene i-au avertizat pe utilizatorii de Facebook sa nu mai foloseasca reactiile introduse recent de reteaua de socializare, pentru a-si proteja mai bine viata privata.
In februarie, Facebook a lansat sase emoticoane prin care utilizatorii pot reactiona la o postare, pe langa butonul de "Like". Acestea au venit ca un raspuns la cererea utilizatorilor pentru un buton de "Dislike", scrie The Independent.
Insa politia belgiana sutine ca Facebook se foloseste de aceste emoticoane pentru a colecta informatii despre utilizatori si pentru a decide ce reclame le apar in feed: "Aceste reactii nu te ajuta doar sa exprimi cum te simti in legatura cu un subiect, ci ii ajuta pe cei de la Facebook sa evalueze eficienta reclamelor pe care le vand", se arata intr-un comunicat publicat pe site-ul oficial al politiei din Belgia.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Limitand numarul de reactii la sase, Facebook conteaza pe tine sa le folosesti pentru ca apoi algoritmii lor sa te evalueze in functie de asta. Cand dai click pe ceva, practic le spui ce anume iti place, ce te face fericit. Asta ii ajuta pe ei sa-si dea seama cand este cel mai bun moment sa iti vanda ceva: daca esti binedispus, atunci va deduce ca esti mult mai receptiv sa dai click pe reclame", mai atentioneaza comunicatul.
Sursa: The Independent
Etichete: facebook, belgia, retele sociale, like, reclame,
Dată publicare:
17-07-2016 15:01