iLikeIT. Cum arata studiourile YouTube, unde creatorii de virale pot filma gratuit. Un roman isi face aici emisiunile online
Consecventa este cel mai mare atuu in industria creatorilor de continut pe internet. Iar YouTube nu doar ca se bucura de aceasta trasatura, ci o si...cauta indarjit.
Compania le pune la dispozitie producatorilor locali studiouri profesionale pe care le pot folosi gratuit. Se intampla in mai multe orase din lume, iar doritorii care indeplinesc conditiile - minimum 10.000 de abonati - gasesc aici camere, lumini, microfoane, baze de date cu melodii, machiaj... orice. Numai sa isi faca treaba.
Noi am vizitat un asemenea "Youtube Space", in Los Angeles. Ne-a ajutat sa intelegem mai bine ce se intampla acolo unul dintre cei mai talentati romani de pe net - Bromania, prietenul Matei Dima, adica.
Povestea sta in felul urmator. Youtube cauta profitabilitate. Pentru asta ii trebuie continut. Proaspat si la foc automat, pentru sutele de milioane de utilizatori. Ca sa tina pasul, compania... da de la ea. A deschis studiouri in diverse orase de pe glob. Sunt spatii pe care le poate obtine chiar si gratis orice youtuber cu minimum 10 mii de abonati. Ti se pun la dispozitie toate lucrurile de care ai nevoie ca sa duci o filmare de la "Atentie, merge!" pana la "Stop, bravo!", montaj si, in final, publicare.
Indiferent ca lucrezi intr-un studio mare cu decoruri sau pur si simplu vrei un perete alb in spate, exista un studio unde iti poti face treaba cu succes. Dar sa spunem ca vrei sa mergi mai departe, ca vrei sa iesi cu totul din studio, poate vrei sa ajungi pe luna, nicio problema, pentru ca intram in studioul cu un perete mare si verde. Vii cu camera, aprinzi luminile si dintr-o data esti pe Marte."
Pe langa platou de filmare, YouTube Space este un excelent incubator de idei. Creatorii se vad, stau de vorba si beau cafea. Multa cafea. Care e si gratis.
De la echipamente de zeci de mii de dolari bucata pana la recuzita de orice fel e doar un pas, mai exact un etaj. Aici sunt o multime de recuzite, inclusiv covoare si set de golf. In aceste decoruri se trage un show difuzat exclusiv pe Youtube. Arata a productie de film.
La YouTube Space ne-am intalnit si cu Bromania. Matei Dima, romanul care a adus Vine-ul de peste ocean si a facut revolutie cu sketch-uri pe Facebook. "Ma oftica, sa spun asa, sa ai acces la tot echipamentul asta, la tot locul adica poti sa creezi absolut ce vrei tu. Salvezi mii de dolari”, spune el.
Asa ca treci la treaba, daca vrei si simti ca poti! Youtube cauta talente non-stop. Se lauda deja cu o mana de cetateni care intruchipeaza perfect filosofia platformei. Casey Neistat, Pewdiepie, Smosh sau NigaHiga sunt sunt doar cativa dintre cei care aduc zeci de miliarde de vizionari companiei.
Sursa: Pro TV
Etichete: internet, virale, Bromania, Matei Dima, studio, abonati,
Dată publicare:
13-05-2016 16:05