Bulgaria isi promoveaza turismul cu 3,7 mil de euro, bani europeni. Noi?

Steag Bulgaria
Stefan Turcu

Vecinii lanseaza o campanie intensiva de promovare a turismului cu spoturi ce vor fi date pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery. Proiectul, extrem de scump, este finantat numai din fonduri europene.

In timp ce Romania inca asteapta sa vada daca logo-ul brandului turistic este copiat sau nu, Bulgaria a pus la punct o strategie complexa prin care sa-si faca cunoscute ofertele de vacanta.

Potrivit site-ului novinite.com, va fi vorba de doua campanii de promovare a turismului intern, care vizeaza difuzarea de spoturi pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery, valoarea totala a proiectului fiind de 7,5 milioane de leve bulgaresti, care inseamna peste 3,7 milioane de euro.

Proiectul seamana, ca structura, cu "Romania, the land of choice", campania noastra din 2009, care a costat aproximativ 1,5 milioane de euro. Are tot trei inregistrari video, de cate 30 de secunde, insa, spre deosebire de clipurile romanesti, in care apareau Gheorghe Hagi, Ilie Nastase si Nadia Comaneci (clipuri care au aparut in august anul trecut pe CNN si Eurosport), cele bulgaresti vor arata destinatii interne de vara si de iarna.

Inregistrarile vor fi difuzate in cinci limbi, respectiv bulgara, engleza, germana, franceza si rusa.

Citește și
Alge
Avem litoral frumos. Pacat de algele care au napadit plajele
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Romania a avut pana acum o serie de branduri de tara, majoritatea controversate si contestate de opina publica.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Ce zici de
Ce zici de "o plaja" in Bulgaria? 3 zile de vacanta, de la 14 euro in sus

Cazarea pentru trei zile de vacanta in Bulgaria a ajuns sa coste de la circa 14 euro de persoana intr-o camera dubla la hotel de doua sau chiar de trei stele.

Avem litoral frumos. Pacat de algele care au napadit plajele
Avem litoral frumos. Pacat de algele care au napadit plajele

Nimeni nu reuseste sa tina la distanta algele, spun turistii care ar fi vrut sa stea la plaja. La Mamaia, Neptun sau Olimp, nisipul a fost acoperit de un covor gros si urat mirositor. Cat despre apa, nici aceasta nu a fost mai curata.

Ce gasesc pe litoralul romanesc putinii turisti straini
Ce gasesc pe litoralul romanesc putinii turisti straini

Multa mizerie, posibilitati limitate de distractie, meniuri pe care nu le poti citi si ospatari ce nu vorbesc nici o limba straina. Peste toate dau putinii turisti straini veniti pe litoralul romanesc.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.