Bulgaria isi promoveaza turismul cu 3,7 mil de euro, bani europeni. Noi?
Vecinii lanseaza o campanie intensiva de promovare a turismului cu spoturi ce vor fi date pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery. Proiectul, extrem de scump, este finantat numai din fonduri europene.
In timp ce Romania inca asteapta sa vada daca logo-ul brandului turistic este copiat sau nu, Bulgaria a pus la punct o strategie complexa prin care sa-si faca cunoscute ofertele de vacanta.
Potrivit site-ului novinite.com, va fi vorba de doua campanii de promovare a turismului intern, care vizeaza difuzarea de spoturi pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery, valoarea totala a proiectului fiind de 7,5 milioane de leve bulgaresti, care inseamna peste 3,7 milioane de euro.
Proiectul seamana, ca structura, cu "Romania, the land of choice", campania noastra din 2009, care a costat aproximativ 1,5 milioane de euro. Are tot trei inregistrari video, de cate 30 de secunde, insa, spre deosebire de clipurile romanesti, in care apareau Gheorghe Hagi, Ilie Nastase si Nadia Comaneci (clipuri care au aparut in august anul trecut pe CNN si Eurosport), cele bulgaresti vor arata destinatii interne de vara si de iarna.
Inregistrarile vor fi difuzate in cinci limbi, respectiv bulgara, engleza, germana, franceza si rusa.
Romania a avut pana acum o serie de branduri de tara, majoritatea controversate si contestate de opina publica.