Bulgaria isi promoveaza turismul cu 3,7 mil de euro, bani europeni. Noi?
Vecinii lanseaza o campanie intensiva de promovare a turismului cu spoturi ce vor fi date pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery. Proiectul, extrem de scump, este finantat numai din fonduri europene.
In timp ce Romania inca asteapta sa vada daca logo-ul brandului turistic este copiat sau nu, Bulgaria a pus la punct o strategie complexa prin care sa-si faca cunoscute ofertele de vacanta.
Potrivit site-ului novinite.com, va fi vorba de doua campanii de promovare a turismului intern, care vizeaza difuzarea de spoturi pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery, valoarea totala a proiectului fiind de 7,5 milioane de leve bulgaresti, care inseamna peste 3,7 milioane de euro.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Proiectul seamana, ca structura, cu "Romania, the land of choice", campania noastra din 2009, care a costat aproximativ 1,5 milioane de euro. Are tot trei inregistrari video, de cate 30 de secunde, insa, spre deosebire de clipurile romanesti, in care apareau Gheorghe Hagi, Ilie Nastase si Nadia Comaneci (clipuri care au aparut in august anul trecut pe CNN si Eurosport), cele bulgaresti vor arata destinatii interne de vara si de iarna.
Inregistrarile vor fi difuzate in cinci limbi, respectiv bulgara, engleza, germana, franceza si rusa.
Romania a avut pana acum o serie de branduri de tara, majoritatea controversate si contestate de opina publica.