A fost lansată o platformă gratuită cu ajutorul căreia elevii pot recupera materia pierdută din cauza pandemiei
Naradix, o platformă gratuită menită să ajute până la 100.000 de elevi să recupereze materia pierdută în pandemie, a fost lansată luni.
Astfel, elevii din orice colț al țării se pot înscrie pe platformă, participa la cursuri și realiza teste pentru ca materia pierdută în pandemie să fie recuperată până la începutul noului an școlar.
La realizarea platformei, lansate de ONG-ul Narada, au lucrat peste 40 de profesori și 80 de voluntari și a presupus digitalizarea curriculum-ului școlar pentru clasele 0 – 8, la materiile (română, matematică, istorie şi geografie).
Alegeri 2024
11:07
Emil Boc susține că a votat pentru un lider priceput „care şi-a pus ţara pe primul loc”: „Să îl alegem pe cel mai bun”
11:00
Elena Lasconi, după vot: Am votat cu încrederea că vom avea o Românie pentru toți
10:53
Mircea Geoană: „Este datoria mea să votez. Alegeți cei mai competenți oameni pe care îi găsiți pe buletinele de vot”
10:22
Klaus Iohannis nu a făcut declarații la secția de votare. Mesaj scurt pentru români: „Să poftească toţi la vot!”
“Copiii pot fi înregistrați pe platformă atât de profesori, cât și de părinți. Vor descoperi o modalitate atractivă și modernă de învățare care permite accesarea în orice moment e nevoie – pentru studierea unor materiale sau lămuriri suplimentare din partea profesorilor. Nu în ultimul rând, Naradix premiază performanța.
Elevii cu cele mai bune rezultate vor vedea rodul muncii lor concretizat în premii: cărți, mingi, biciclete, console etc. Platforma lansată de Narada este însă o facilitate și pentru profesori, care vor putea face schimb de experiență cu alte cadre didactice prin intermediul webinariilor găzduite de Naradix”, se arată într-un comunicat remis Știrile PRO TV.
Potrivit datelor Ministerului Educației și Cercetării, anul trecut, 259.000 de copii nu au avut acces la cursurile online, din cauza lipsei tehnologiei necesare, a conectivității sau chiar a curentului electric.
Proiectul este susținut de cora, Starbucks, Global Vision și realizată în parteneriat cu Editura Didactică și Pedagogică.
„Sprijinirea proiectelor care vizează prevenirea abandonului școlar și facilitarea accesului tuturor copiilor la educație reprezintă una dintre prioritățile noastre, ceea ce a condus la apropierea firească de Narada. Investiția în educație este, de fapt, o investiție într-un viitor mai bun pentru întreaga societate, fiindcă e dificil să ne imaginăm prosperitatea altfel decât așezată pe temelia solidă a unui sistem de învățământ performant.
Pandemia a expus mare parte a acestei generații de elevi și pe noi toți, de altfel, în fața unei amenințări concrete: riscul ca mulți copii să abandoneze școala. Sper ca tot mai mulți oameni să înțeleagă că momentul să intervenim e Acum. Să ne unim forțele ca să le oferim tuturor copiilor șansa unei educații solide și să fim convinși că acest lucru se va reflecta în bunăstarea întregii societăți”, spune Camelia Popescu, Manager Comunicare, Publicitate și CSR, cora România.
De asemenea, oricine se poate implica în acest proiect. Cu un SMS la 8845 cu textul „ELEV” sau prin plata cu cardul pe pagina campaniei, fiecare persoană se poate alătura mobilizării extraordinare inițiate de Narada.
Cu doar 2 euro/lună, riscul de abandon școlar pentru 2 copii este diminuat, iar copiii din mediile vulnerabile primesc astfel o șansă reală la educație. Campanie este, de asemenea, amplificată şi de Kiss FM.