Noul nume al companiei lui Mark Zuckerberg, ironizat de vorbitorii de ebraică. Ce înseamnă „meta” în limba lor
Utilizatorii israelieni ai reţelelor de socializare ironizează noul nume al companiei lui Mark Zuckerberg, Meta, deoarece sună similar cuvântului „mort” în ebraică, scrie CNN, conform news.ro.
Facebook Inc. a devenit, pe 28 octombrie, Meta, într-un demers de schimbare a brandului care se concentrează pe ambiţiile companiei de a construi „metaversul”, un mediu virtual comun pe care mizează că va fi deveni următoarea mare platformă informatică.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Mulţi utilizatori Twitter au luat în derâdere noul nume folosind hashtag-ul #FacebookDead. „Cineva nu şi-a făcut documentarea pentru rebranduire”, a scris unul dintre ei.
Dr. Nirit Weiss-Blatt, autor al „The Techlash and Tech Crisis Communication”, a scris: „În ebraică, «Meta» înseamnă «Mort». Comunitatea evreiască va ridiculiza acest nume mulţi ani de acum înainte”.
„Eroare gravă?? Noul nume al Gacebook, Meta, înseamnă mort în ebraică. Amuzant. #FacebookDead”, a scris un altul.
Eforturile lui Mark Zuckerberg de a restructura Facebook vin într-o perioadă în care compania se confruntă cu ceea ce ar putea fi cel mai mare scaldal în care este implicată de la lansarea sa, în 2004.
Gigantul social media este în prim-plan după publicarea, săptămâna aceasta, a „The Facebook Papers”, documente interne obţinute de 17 organizaţii media, inclusiv CNN, care susţin acuzaţiile făcute de avertizorul Frances Haugen potrivit cărora compania este plină de neajunsuri instituţionale.
Documentele au dezvăluit cum Facebook a propulsat dezinformarea, a încercat să elimine conţinutul legat de traficul de persoane şi să îşi crească baza de utilizatori adolesccenţi, deşi o analiză internă sugera că platformele sale, mai ales Instagram, pot avea efecte negative asupra sănătăţii lor mintale.