Bicicliști vs tren. Doi tineri au ajuns mai repede din Brașov la Curtea de Argeș decât trenul interegio

×
Codul embed a fost copiat

S-au luat la întrecere cu trenul şi au câştigat! Doi tineri din Iaşi au parcurs, pe bicicletă, un traseu montan, pornind din Braşov şi până la Curtea de Argeş.

Sportivii au urcat şi pe cel mai înalt vârf muntos din ţara noastră.

Trenul a plecat la aceeaşi oră şi din acelaşi loc, dar a ajuns mai târziu decât bicicliştii.

Drumeția celor doi a început la ora 5 şi un sfert, în Gara Ucea din Braşov. Vremea bună a ţinut cu ei, aşa că temerarii au pornit la drum plini de curaj şi adrenalină. Traseul montan ales a fost Victoria – Valea Vistei – Vârful Moldoveanu – Stâna lui Brunei – Slatina, cu destinaţia Curtea de Argeş.

Itinerariul s-a întins pe 120 km, care au fost parcurşi în 8 ore şi 26 de minute. Întrecerea, la aproape 2.600 de m înălţime, a fost una cu peripeţii.

Citește și
tren otopeni
Primul tren de test a ajuns la Aeroportul Otopeni. Nu a fost al CFR Călători

Băieţii şi-au propus să ajungă şi pe cel mai înalt vârf muntos din ţara noastră, la o altitudine de 2.544 m.

Sebastian Nechifor, sportiv: „Traseul l-am ales în funcţie de timpul de traversare a trenului, adică din Ucea şi până în Curtea de Argeş trenul face 9 ore şi am zis: perfect”.

După maraton, ieşenii au ajuns la destinaţie, în Gara Curtea de Argeş.

Sportiv: „Am ajuns cu 40 de minute mai devreme. Din fericire, am ajuns în gara Curtea de Argeş înaintea trenului, suntem extenuaţi, am dat tot ce am putut. Acum aşteptăm trenul”.

Trenul interegio, care a parcurs ruta Gara Ucea – Braşov – Ploieşti – Piteşti – Curtea de Argeş, a ajuns 40 de minute mai târziu şi cu 10 minute întârziere faţă de ora anunţată de CFR.

Tiberiu Popa, sportiv: „Am vrut să tragem un semnal de alarmă legat de infrastructura feroviară, care limitează foarte mult viteza trenurilor, efectiv timpul de mers cu trenul este foarte mare, dacă noi am ajuns înaintea trenului”.

Anul trecut, CFR Călători a înregistrat, în medie, o întârziere de 7 ani într-un singur an. Bilanţul ruşinos nu mai este deloc o surpriză pentru români, obişnuiţi cu timpii lungi de aşteptare. Lipsa de insfrastructură, dar şi rutele care nu fac legături directe între localităţi, reprezintă câteva dintre motivele pentru care CFR bifează întârzieri pe aproape toate trenurile.

Articol recomandat de sport.ro
Georgina, logodnica lui CR7, postare de 5 stele pe rețelele social media: ”BOOM! / Preciosa”
Georgina, logodnica lui CR7, postare de 5 stele pe rețelele social media: ”BOOM! / Preciosa”
Citește și...
CFR a ajuns la 1.000 de vagoane modernizate. De câte ar mai fi nevoie și care sunt planurile pentru 2021
CFR a ajuns la 1.000 de vagoane modernizate. De câte ar mai fi nevoie și care sunt planurile pentru 2021

Călătoriile cu trenul ar trebui să aibă loc încet-încet, în condiţii decente. Am ajuns, cu chiu cu vai, la peste 1.000 de vagoane modernizate.

Primul tren de test a ajuns la Aeroportul Otopeni. Nu a fost al CFR Călători
Primul tren de test a ajuns la Aeroportul Otopeni. Nu a fost al CFR Călători

Primul tren de test a ajuns duminică la Aeroportul Otopeni și a făcut mai multe curse pentru a proba noua cale ferată. Trenul nu a fost al CFR Călători, ci al unei firme private, pentru că operatorul de stat nu a răspuns solicitării constructorului.

Recomandări
Proiect de lege. Foști magistrați, militari și polițiști ar putea pierde locuințele de serviciu după pensionare
Proiect de lege. Foști magistrați, militari și polițiști ar putea pierde locuințele de serviciu după pensionare

Foști procurori, judecători, militari, polițiști și angajați din serviciile secrete, precum și urmașii lor, nu vor mai putea folosi locuințele de serviciu după ce sunt eliberați din funcție ori se pensionează.

Reacția lui Vladimir Putin după ce Uniunea Europeană a aprobat un împrumut de 90 miliarde de euro pentru Ucraina
Reacția lui Vladimir Putin după ce Uniunea Europeană a aprobat un împrumut de 90 miliarde de euro pentru Ucraina

Liderii Uniunii Europene au ajuns la o înțelegere pentru ca Ucraina să primească un împrumut de 90 de miliarde de euro, garantat din bugetul UE. Asta după ce nu s-au putut pune de acord asupra folosirii activelor rusești înghețate.

General NATO: Alianța va avea în România a doua platformă de aprovizionare militară a Ucrainei, după cea din Polonia
General NATO: Alianța va avea în România a doua platformă de aprovizionare militară a Ucrainei, după cea din Polonia

Livrările de arme către Ucraina nu au scăzut după oprirea donațiilor directe ale SUA, a declarat generalul Maik Keller. Misiunea NATO estimează că, din ianuarie, va folosi și un centru în România, alături de cel din Rzeszow, Polonia.