Aplicațiile din restaurante dezvoltate în pandemie au devenit indispensabile. Cum îi ajută pe clienți

×
Codul embed a fost copiat

Apărute în pandemie, aplicațiile din restaurante s-au dezvoltat foarte mult în ultima perioadă.

Clienții caută localuri, rezervă o masă și chiar plătesc notă pe internet. Câștigă astfel timp, iar reprezentanții restaurantelor găsesc soluția potrivită pentru lipsa de personal.

De jumătate de an, clienții care ajung într-un restaurant din capitală au nevoie de ospătar doar atunci când li se aduce mâncarea. În rest, se descurcă online. Imediat cum ajung la masă, scanează un cod QR care îi duce direct la meniu.

Clientul cheamă ospătarul la masă tot din aplicație și tot acolo plătește la final, fără să mai aștepte. Numai în capitală sunt deja zeci de restaurante care folosesc aplicaţii.

Jan Van Groningem, reprezentant al restaurantului: „Noi schimbăm meniul foarte des. Și decât să printăm meniu nou, săptămânal sau în fiecare lună, ne ajută că putem să schimbăm meniul în timp real. Dă mai mult timp ospătarilor. Dacă este restaurantul plin nu au cum să dea atenție fiecare, cum trebuie. Și toți clienții pot să vadă meniul și să plătească când vor ei.”

Citește și
restaurante bruxelles
Ce se întâmplă în restaurantele dintr-un mare oraș european imediat după lăsarea întunericului. Reacțiile clienților
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Tot pe internet pot fi rezervata o masă. După ce a stat un an în Olanda, Cosmin Măgureanu a creat o aplicație și pentru restaurantele de la noi, pe care au adoptat-o deja peste 600 de localuri din toată țara.

Cosmin Măgureanu, creatorul aplicațiilor: „Implementarea unui sistem digital îi ajută atât să își cunoască clienții mai bine cât și să optimizeze costurile fixe. Pe de o parte pe zona de risipă alimentară, dar pe de altă parte restaurantele până să venim noi cu o soluție de genul acesta, când preluau rezervările să zicem la ora 6 o alocau până la ora 10, 11, chiar dacă clienții stăteau la ei în medie 1 oră jumătate, două.”

Client: „Poți să pui cereri speciale, dacă vrei o anumită masă și dacă vrei să anulezi rezervarea e la fel de simplu.”

Dovadă că astfel de sisteme online, cu cod QR, vor fi tot mai întâlnite în restaurante este și faptul că patronatele din industria ospitalității au fost de acord ca noile meniuri cu toate ingredientele la vedere, care vor fi obligatorii în perioada următoare, să fie disponibile pe internet.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
La cină, pe întuneric. Criza energetică dă naștere unui nou concept în restaurante
La cină, pe întuneric. Criza energetică dă naștere unui nou concept în restaurante

În inima Uniunii Europene, la Bruxelles, patronii unor restaurante sting luminile și fac economie de energie, arătându-le clienților cum ar fi viitorul fără gaze și electricitate.

Ce se întâmplă în restaurantele dintr-un mare oraș european imediat după lăsarea întunericului. Reacțiile clienților
Ce se întâmplă în restaurantele dintr-un mare oraș european imediat după lăsarea întunericului. Reacțiile clienților

În timp ce oficialii Uniunii Europene încearcă să gasesască soluții pentru costurile mari din energie, mai multi proprietari de restaurante din Bruxelles au hotărât să stingă becurile în localuri... chiar la lăsarea întunericului.

Cele mai bune restaurante, cafenele și hoteluri din România, premiate de Google. Care sunt cele mai inedite servicii oferite
Cele mai bune restaurante, cafenele și hoteluri din România, premiate de Google. Care sunt cele mai inedite servicii oferite

Cele mai bune restaurante, cafenele și hoteluri din țară au fost premiate de Google. Selecţiile au fost făcute pe baza recenziilor lăsate de clienţi pe internet.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.