A apărut mașina care atinge 100 km/h în mai puțin de două secunde. Viteza maximă cu care poate să ruleze este amețitoare
În Beijing, constructori auto din toată lumea încearcă să stârnească interesul publicului chinez.
În centrul atenției s-au aflat mașinile cu aspect extravagant, dar și vehicule electrice.
MG Motor a prezentat un vehicul care aduce a navă spațială. Bolidul-concept poate atinge 100 de km/h în mai puțin de două secunde și are capacitatea de a rula cu peste 400 de km/h. Brandul de sorginte britanică este deținut de o companie de stat din China.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
În Beijing a fost prezentat și un vehicul electric cu aspect bizar - care va ajunge pe piață la finalul anului. Când este parcat, scaunele din față se pot întoarce, iar la mijloc apare o măsuță.
Stefan Sielaff, director de creație Zeekr: „Nici nu aș numi-o mașină sau monovolum, ci mai degrabă o capsulă pe roți. Poți întoarce scaunele din față, poți muta bancheta din spate, poți muta măsuța sau poți opta să o scoți cu totul”.
Același constructor chinez se laudă cu un autoturism sport electric, dotat cu un ecran tactil generos, gandit pentru a fi folosit de toti pasagerii. Acest model poate fi deja cumparat - cu 109 mii de dolari.
Jason Lin, vicepreședinte Zeekr: „Mașinile electrice au un design îndrăzneț. Când mergi la standul mașinilor cu propulsie clasică, pare că te-ai întors cu trei sau chiar cinci ani în urmă”.
Ca să atragă publicul tânăr, producatorul care deține și brandul Volvo și-a dotat cu inteligenta artificiala noul model-concept de SUV electric.
Constructorul japonez Nissan a fost reprezentat la eveniment de specialisti care au avut o misiune clara - să descopere cum pot fi convinsi chinezii să cumpere mașinile electrice ale acestui producator. Si au ajuns la o prima concluzie. Trebuie să investească în tehnologia de la bord.
Makodo Uchida, manager Nissan: „Clienții vor să fie conectați la mașina lor. Vor ca mașina să fie parte din viața lor. Iar acest trend se dezvoltă într-un ritm rapid. Cred că e foarte important pentru noi să vedem cum putem răspunde acestor cerințe”.
Europenii încearcă și ei să țină pasul. BMW a prezentat o noua variantă electrică a modelului i4, destinat chinezilor tineri, fermecati de tehnologie. Din peisaj nu a lipsit nici vehiculul-concept adus în fața publicului de curând.