6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise la GPeC 2021
68 de magazine online sunt înscrise anul acesta în Competiția GPeC – singurul instrument de benchmark din România prin care sunt evaluate site-urile magazinelor online prin peste 200 de criterii în scopul optimizării acestora pentru creșterea vânzărilor.
Pe lângă avantajele participării în Competiție, GPeC împreună cu partenerii Competiției au pregătit o serie de extra beneficii constând în servicii gratuite și discount-uri semnificative oferite de parteneri exclusiv magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2021.
6 companii importante care activează în sectorul E-Commerce din România s-au alăturat demersului GPeC:
● DWF (Agenție specializată SEO)
● Frisbo (Fulfillment pentru E-Commerce)
● Postis (Platformă de management integrat al proceselor de livrare)
● Poșta Panduri & Plăți.Online (Click & Collect și procesarea plăților online)
● Sameday (Curierat rapid local, național și internațional)
● VTEX (Platformă enterprise de comerț digital)
Fiecare din cei 6 parteneri oferă servicii gratuite celor 68 de magazine online înscrise în Competiția GPeC cu scopul de a le ajuta să își dezvolte afacerea online și de a contribui, astfel, la creșterea sectorului e-commerce din România.
● DWF oferă un audit tehnic avansat de SEO care să ajute magazinele online să identifice și să prioritizeze remedierea celor mai importante 5 probleme de SEO;
● Frisbo oferă procesarea gratuită a primelor 100 de comenzi din primele 3 luni de colaborare precum și primul transport gratuit al mărfii în depozitele Frisbo din România sau Europa;
● Postis asigură utilizarea gratuită a platformei timp de 1 lună și 30% discount din tarifele Postis pentru primul an de contract;
● Poșta Panduri oferă gratuit în gestiune un Pachetomat pentru serviciile proprii Click & Collect, 10% discount pentru livrările în rețeaua de pachetomate Poșta Panduri, iar Plăți.Online asigură comisioane preferențiale la procesarea plăților online prin card și Open API PSD2;
● Sameday oferă 50 de expedieri gratuite la easybox în fiecare lună, în intervalul septembrie – noiembrie 2021.
● VTEX vine în sprijinul magazinelor online cu promovare prin publicarea unui interviu pe blogul VTEX, dar și cu networking în cadrul evenimentelor Omni Nights dedicate industriei e-commerce.
“Ne bucurăm să avem alături 6 jucători importanți din E-Commerce în campania noastră de a sprijini magazinele online și începem această campanie cu cele 68 de magazine care au ales să se înscrie anul acesta în Competiția GPeC 2021. Astfel, pe lângă avantajul excepțional de a beneficia de o radiografie profesionistă a site-ului lor, cele 68 de magazine primesc și servicii gratuite sau prețuri preferențiale pentru serviciile partenerilor GPeC pentru a le sprijini să își crească business-ul. Sprijinirea magazinelor online și dezvoltarea sectorului e-commerce din România este dezideratul GPeC de 16 ani”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF: “În ultimii 8 ani am evaluat peste 900 de site-uri din punct de vedere SEO, o parte din aceste analize fiind realizate pentru magazinele înscrise în Competiția GPeC. Specialiștii DWF sunt la curent cu cele mai noi update-uri Google și au acces la instrumente avansate de analiză pentru a identifica oportunitățile de optimizare și creștere SEO în orice site. Ne bucurăm să oferim astăzi, în parteneriat cu GPeC, acces la metodologia noastră de analiză SEO. Credem că mediul de eCommerce din România se poate dezvolta exponențial în următorii ani și ne bucurăm să contribuim la acest fenomen prin experiența noastră.”
Bogdan Colceriu, CEO Frisbo: “Pentru noi este o bucurie să putem oferi magazinelor online din România posibilitatea de a depozita și livra produsele lor, nu numai în România, dar în întreaga Europă pentru a fi cât mai aproape de clientul lor final. În felul acesta, orice comerciant român poate fi un comerciant internațional competitiv”.
Mircea Stan, CEO & Founder Postis: „Ultimul an ne-a arătat că profilul cumpărătorului online a devenit mai complex și mai dificil de gestionat cu abordări clasice. Nu mai este suficient să ai un produs de calitate la prețul corect, contează tot mai mult experiența oferită, inclusiv în etapa de livrare și post-livrare. Posibilitatea de a alege cum, unde și când îți este livrată comanda, diversitatea opțiunilor de transport disponibile, vizibilitatea oferită în timpul livrării, interacțiunile cu clienții pe tot acest parcurs devin critice într-un mediu concurențial tot mai aglomerat. De aceea, suntem alături de alți inovatori și dezvoltatori de soluții pentru e-commerce și sprijinim magazinele online din România să adopte cele mai bune practici și instrumente pentru adaptarea rapidă la noul cumpărător digital”.
Cătălin Maftei, CEO Poșta Panduri & Plăți.Online: “Soluțiile Click&Collect au devenit astăzi un must-have pentru comercianții online și ne bucurăm să le fim alături magazinelor înscrise în Competiția GPeC prin a le oferi acces facil la acest tip de servicii menite să asigure conveniență clienților și un grad de retenție ridicat comercianților.”
Lucian Baltaru, CEO & Founder Sameday: “Creșterea sectorului e-commerce și performanțele companiilor de curierat sunt într-o relație de interdependență care coverge spre același scop: satisfacția consumatorului. Ne-am implicat în susținerea Competiției GPeC 2021 cu entuziasm și convingerea că trebuie să cultivăm această relație folosind la maximum resursele tehnologie pentru a îmbunătăți experiența consumatorului și a-i crește gradul de satisfacție. Am ales să oferim participanților expedieri gratuite în rețeaua de peste 1.600 de easybox-uri din țară ca o oportunitate de testare a serviciului prin care Sameday îmbină perfect tehnologia cu experiența de livrare foarte bună, dar și pentru că am observat un impact pozitiv al serviciului în gradul de conversie și loializare a consumatorilor”.
Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP la VTEX: “Unul dintre obiectivele VTEX este să sprijine jucătorii din industria comerțului să exceleze și să contribuie activ la dezvoltarea pieței. Având know-how atât la nivel local, cât și la nivel global, oferim suport și consultanță companiilor care își doresc să crească pe toate canalele de vânzare, nu doar online, de la dezvoltarea magazinelor online sau marketplace-urilor, până la integrarea și gestionarea tuturor comenzilor pe mai multe canale.”
Cu se desfășoară Competiția GPeC
Competiția Magazinelor Online GPeC se desfășoară în fiecare an în perioada aprilie – noiembrie și este deschisă tuturor magazinelor online care își doresc să fie evaluate de specialiști prin peste 200 de criterii pentru a-și optimiza prezența online și a vinde mai mult.
În fiecare an, 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing evaluează magazinele online prin peste 200 de criterii esențiale care vizează:
● User Experience (ușurința folosirii website-ului de către utilizatori atât pe Mobile, cât și pe Desktop) ;
● Aspecte Esențiale de Marketing Online (optimizarea zonelor de promoții din site, Cross-Sell, Up-Sell, Product Bundles, programe de loializare etc.);
● Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout);
● Search (funcționarea corectă a căutării interne conform bunelor practici internaționale);
● SEO (indexarea în motoarele de căutare);
● Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori);
● E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter);
● Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media);
● Calitatea Serviciilor (se evaluează prin comenzi de Mystery Shopping);
● Aspecte Juridice (respectarea legislației în vigoare și a bunelor practici)
68 de magazine online participă în Competiția GPeC 2021, atât startups precum și brand-uri cunoscute publicului larg cum ar fi: Cora, Cupio, Dacia, Farmaciile Dr. Max, Fiterman Pharma, Kafune, Lensa, Marionnaud, WatchShop etc.
Campania promoțională GPeC este dedicată exclusiv celor 68 de magazine participante în Competiția GPeC 2021.
Înscrierile magazinelor în Competiția GPeC s-au încheiat pentru anul acesta, iar magazinele cu cele mai bune punctaje în urma evaluării vor fi desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce ediția a XVI-a din 1-2 Noiembrie 2021.