"Sunt dezgustat" Reactia unui tata cand a aflat ce le pregateste Victoria's Secret fetelor de 14 ani
Faimoasa companie de lenjerie intima Victoria's Secret a starnit un val de indignare in randul parintilor americani dupa ce a anuntat ca intentioneaza sa deschida o linie de lenjerie intima pentru pre-adolescenti, relateaza businessinsider.com.
Scrisoarea deschisa a unui tata, dezgustat de intentiile companiei de lenjerie, a ajuns virala. Reverendul Evan Dolive, care are o fetita de 3 ani, cere companiei Victoria's Secret retragerea de pe piata a noii colectii, intitulata „Bright Young Things" ce are imprimate pe chiloti si sutiene cuvinte si expresii precum "Salbatica", "Te simti norocos?" si "Suna-ma".
"Doresc ca fiica mea (ca orice alta fata) sa se confrunte cu luarea unor decizii dificile in anii adolescentei. Decizii precum vreau sa devin medic sau avocat? Vreau sa cresc nivelul de constientizare asupra traficului de sclavi sau lipsei de apa in tarile sarace? Exista multe intrebari pe care fetele ar trebui sa si le puna...dar nu sa se intrebe daca vor fie placute de un baiat (sau de o fata) datorita lenjeriei intime pe care scrie «Suna-ma»", scrie Dolive.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Barbatul crede ca noua colectie destinata pre-adolescentilor pune "imaginea de sine, valoarea si mandria fetelor mai presus de profitul personal" si ii implora pe cei din conducerea companiei sa renunte la acest proiect. El mai arata ca asemenea inscriptii le fac pe femei sa devina obiecte sexuale, la dispozitia barbatilor. Asadar, noua colectie este periculoasa, in special la o varsta atat de frageda, a mai explicat el.
Victoria's Secret, cea mai mare companie de lenjerie intima din SUA, a reactionat intr-un comunicat de presa, spunand ca noua colectie este destinata tinerelor de 19-20 de ani si nu pre-adolescentelor de 14-15 ani asa cum s-a inteles din declaratiile vice presedintelui companiei, Stuart Burgdoerfer.
"La 15-16 ani fetitele vor sa fie ca fetele de facultate, sa fie la fel de cool ca fetele mai mari si asta este o parte din magia pe care o cream in noul proiect" a declarat acesta potrivit businessinsider.com.
Sursa: Business Insider
Etichete: viral, tată, adolescent, scrisoare, lenjerie, victoria's secret,
Dată publicare:
26-03-2013 16:12